Muurp schreef:Ik kan geen foto's zien (telefoon) maar kan met zekerheid zeggen dat je je sluitertijd WAY omhoog moet gooieneerder 1/500 dan 1/50....
Mag ik jouw 06 nog even, mocht er wat gebeuren tussen apeldoorn en hoenderloo...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miranda_x schreef:@Madelon, Ik ga toch maar met de auto denk ik zaterdag, aangezien de temperaturen erg omlaag gaan,is dat echt te koud op de scooter.
![]()
Ik kan ook zelf er heen gaan, want weet niet waar je me dan evt. had willen oppikken?
Janneke (geloof ik) Ik ben mn hengstenketting vergeten van stal te nemen (Drukdruk), had er nog wel 1 thuis liggen, dus die gaat sowieso mee!
miranda_x schreef:@Madelon, Ik ga toch maar met de auto denk ik zaterdag, aangezien de temperaturen erg omlaag gaan,is dat echt te koud op de scooter.
![]()
Ik kan ook zelf er heen gaan, want weet niet waar je me dan evt. had willen oppikken?
Janneke (geloof ik) Ik ben mn hengstenketting vergeten van stal te nemen (Drukdruk), had er nog wel 1 thuis liggen, dus die gaat sowieso mee!
MadelonSunny schreef:miranda_x schreef:@Madelon, Ik ga toch maar met de auto denk ik zaterdag, aangezien de temperaturen erg omlaag gaan,is dat echt te koud op de scooter.
![]()
Waar voor jou makkelijk is. Ik rijer gewoon langs over de A27 dus wil eventueel wel naar je huis rijden. Zolang je maar meebetaald aan benzinekosten, haha
Mayling27 schreef:Even een reactie op alle reacties die op mij reageerde...![]()
IK had hem extra op 1/50 ongeveer staan, als ik hem hoger zette, werd de foto te donker.. En dan had ik de iso zelf al op 800 staan.... Of het komt door me body, maar daarbij moet ik wel zeggen dat het al 18:00 was, en in de bossen liep, dus dan begint het al langzaam duister te worden..
maar misschien indd een idee om mij zaterdag even met de "punten" te helpen, zodat hij maar op 1 punt scherp stelt en niet op 7![]()
Of gewoon even me hele camera nakijken of alles wel goed ingesteld staat
Mayling27 schreef:Ohja, nog een vraagje... Is er een plek wat wij als middelpunt hebben waar ik mijn tas met drinken etc neer kan zetten, waar we steeds bij terug komen, maar ook in het zicht hebben. Zodra ik niet steeds mijn tas mee moet sjouwen met drinken erin. Maar ook niet naar de auto ver weg moet lopen om wat te drinken/eten?
Verder is daar veel gras en hei (Waardoor je schoenen snel nat worden door de vocht en dus bevroren tenen krijgt) of is het voornamelijk zand?
Bagheera_206 schreef:Tip voor iedereen. Download Google Drive op je smartphone. En open informatie document van Murielle en sla dit offline op je smartphone. Zo heb je het document met schema tot je beschikking ook als er geen bereik is.
Libiris schreef:Bagheera_206 schreef:Tip voor iedereen. Download Google Drive op je smartphone. En open informatie document van Murielle en sla dit offline op je smartphone. Zo heb je het document met schema tot je beschikking ook als er geen bereik is.
gedaan!!...pfff heb nog nooit zo vaak zo goed naar een man geluisterd![]()
nu nog ff puzzelen wat het is...