Oja, ik heb de auto gekocht waar ik het zondag over had!! Voor degene die het mee hebben gekregen
Evelienepien
Geplaatst: 04-09-12 23:23
Kiwiaa: weer mooie van knappe bruine Vind je kleurgebruik (als je daar van kan spreken, heb geen verstand van fotografie) erg mooi (op de een of andere manier )
Sanne: jemig, is een auto kopen belangrijker dan bijwerken/plaatsen ??? (grapske natuurlijk ; gefeliciteerd )
Gaat nu weer rustig in de meelees- en afwacht stand
Haha vervelend he al die posts en dan geen foto's zien Ik gok dat ik morgen wel wat foto's kan plaatsen. Eerst een betaalde shoot van zaterdag afwerken want die heeft natuurlijk voorrang
Kiwiaa
Geplaatst: 05-09-12 09:01
Lieke, oeh ben benieuwd! En ja ik heb ook eerst die betaalde shoot gedaan, is niet meer dan logisch
Heb mijn foto's van Cai toegevoegd op de site. Hier nog eentje waar ik wel blij mee was!
Anoniem
Geplaatst: 05-09-12 12:39
Nou geweldig, de eerste foto's van CAI zijn al super.... Hij was ook nog gevraagd voor deelname aan een modeshoot die dezelfde dag plaats vond op de Sahara van een kledingwinkel in Lommel... Ben de naam even kwijt iets met angels?toen we terug liepen naar de trailer kwam de fotograaf vragen of CAI mee mocht poseren met de dames....
Amai Lieke is goed bezig! Chique foto's hoor! Vooral die met de eigenaresse van puck erbij is zoo lief!
Pikkepor
Geplaatst: 05-09-12 17:13
Nice nice!
Nu eentje van Blits?
Evelienepien
Geplaatst: 05-09-12 17:24
Lieke: vin die van Doubt + eigenaresse erg mooi Andere ook, hoor
Wij wachten nu geduldig af Want ieders heb nu meer dan 1 foto van haar paarden dan wij dus neem aan
Oh en is er toevallig al iemand, DE klets-water-in-m'n-gezicht/nek foto tegen gekomen???? Jullie weten wel, dat was net voor die harde vloek Ben nl. ze benieuwd wat voor gezicht ik daar trek