Ik ga vrijdag wat locaties kijken met Snackie en dan krijgen jullie dit weekend het definitieve adres. Gelukkig zijn er een hoop alternatieven En gelukkig komen we er op tijd achter zodat we een andere locatie kunnen regelen ipv dat iedereen straks een boete heeft.
Ik heb vandaag geprobeerd te rijden maar dat was drama Hoop dat het 2 juni wel weer kan anders zou ik flink balen
Pfff, ik vind het echt ontzettend jammer maar ik moet me helaas toch afmelden.. Ik ik heb nog 16 schooldagen om hetzelfde aantal praktische opdrachten in te leveren en dat ga ik echt niet redden als ik mn weekenden niet goed gebruik. Eerst dacht ik nog dat het wel lukte, maar er zijn weer andere dingen bijgekomen en anders loop ik echt vast. Ik had me er erg op verheugd maar hopelijk kan ik iemand op de reservelijst blij maken!
vanaf de manege is het aardig eindje wandelen na de duinen nog maar idd daar langs en dan net over het spoor kon je achter af ook pakeren maar bij de manege zou ik niet doen is echt en eind
Ik ben ondertussen ook aan het brainstormen. Het is óf ver weg, of te kleine plekken. In principe is de kiosk het meest praktisch qua parkeren maar de honden mensen kunnen echt nasty zijn en het is illegaal... Op mijn stalling worden 10 trailers ook niet zo gewaardeerd + dat je een eind over de straat moet, lang pad voordat je in het bos bent... *denkt even verder*
@Jinte: ik heb je pbtje gestuurd vanwege afmelding met uitleg. Ik moet me helaas afmelden. Ik kan dus iemand heel blij maken met mijn plekje. Ik wens iedereen heel veel plezier en hoop de volgende keer wel van de partij te kunnen zijn. Soesterduinen staat namelijk wel bovenaan mijn lijstje
balen, dacht dat ik 2 juni een babyshower had blijkt het pas 3 juni te zijn , had ik me toch kunnen aanmelden. Kan er niet snel weer een meeting worden gehouden in de soesterduinen Mijn heren zijn erg fotogeniek namelijk
Je mag nog de aanmeldgegevens naar mij sturen. Er vallen vaak nog modellen af en ook niet alle modellen van de reservelijst kunnen. En anders zal het waarschijnlijk na de zomervakantie worden
Ik had weer aardig wat bij te lezen, dus meld me ook nog maar even. Ik kan eventueel ook nog een treinreiziger op halen. Ik rijdt via, alphen aan den rijn, Utrecht, Zeist en dat naar soesterduinen.