Hahaha, ja hoor dat zullen we wel herkennen! Oh jaa die beenwarmers. prachtig!
Nu gaan ze koste wat het koste sowieso om
steefvicky
Geplaatst: 05-04-13 16:37
Trouwens ik geef jullie mijn mobiele telefoon nummer zodat jullie mij kunnen bellen mochten jullie de weg niet kunnen vinden of er iets zou zijn. Ik heb ook whatsapp als dat makkelijker is?
-knip- zie pb.
Laatst bijgewerkt door steefvicky op 05-04-13 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt
ben ook zo klaar met werken. Ik was ze vanavond. Neem nog wel doekje en babyolie mee voor de hoofdjes morgen en dan hoop ik maar dat ze zich schoon houden. Was ook alleen maar sokken en staarten de rest ziet er wel toonbaar uit.
Neee als het goed is hoeft dat en als je 1 keer hebt betaald mag je m drie keer downloaden voor als je m zo als in dit geval nog een keer moet downloaden!
Maisie, er zitten slagbomen richting het strand. zal morgen kijken of die open kunnen. Mocht het dat zo zijn is het voor jou makkelijker om iets verderop te parkeren ivm het inspannen. En voor de rest ook is het precies bij de opgang vol. Gewoon iets doorrijden na het bord nog een parkeerplek
tossielove
Geplaatst: 05-04-13 17:55
Ik heb heel veel van de gesprekken gemist hier Ben heel de middag in de weer geweest met wassen, invetten, mooi maken enz.. Heb er heel veel zin in bokkers! Ik zie jullie morgen! Nog iets wat ik mee moet nemen? Ik zal nog even voor die eventuele etiketstikkers kijken.
Marinda een longeerlijn als je hafje niet tussen de paaltjes kan!
normann_love
Geplaatst: 05-04-13 18:08
net ook terug van de paarden, sokken en staart gewassen meer niet, vond het daar te koud voor omdat ik de mogelijkheid niet heb om binnen te wassen. en wanneer doen we rij foto's smiddags en loslaten enzoo? (sorry het is de eerste keer op fotomeeting dus )