Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimley schreef:4ever2day schreef:Het is definitief: Bo kan niet gereden worden op de meeting helaas. Na 1,5 jaar weten we nu dat ze haar griffelbeen heeft gebroken. Er kunnen wel foto's genomen worden dat er iemand op zit, maar rijden lijkt me niet verstandig. Gelukkig gaat mijn zwangere zusje mee, dus kan dat wel gedaan worden.
Voor fotografen: je kunt meerijden vanaf station Groningen Centraal, of als je op de route ligt kan ik je oppikken. Pb als je graag mee wilt rijden.
He jeetje wat vervelend!
Wat kunnen ze eraan doen?
En mag ze wel los?
Joh portret is ook harstikke leuk! Met een mooie zwangere buik erbij
susanne_m schreef:wie wilde er meerijden vanuit friesland? mag mij wel even pb doen waar weg, misschien valt er iets te regelen
Cairny haar sokken groeien mega, vooral in dikte nog niet erg in lengte tenminste zie haar dagelijks, dus dan valt het ook minder op.
ik heb er erg veel zin in!
susanne_m schreef:vraagje aan de fotograven;ik heb een super lief nichtje van 2,5 jaar oud en die is gek op de pony,
nu wil mijn zus wel met haar komen, MAAR ze heeft mijn nichtje liever niet openbaar op internet.
valt hier een mouw aan te passen, of zeggen jullie dan liever niet?
susanne_m schreef:vraagje aan de fotograven;ik heb een super lief nichtje van 2,5 jaar oud en die is gek op de pony,
nu wil mijn zus wel met haar komen, MAAR ze heeft mijn nichtje liever niet openbaar op internet.
_Juudith schreef:susanne_m schreef:vraagje aan de fotograven;ik heb een super lief nichtje van 2,5 jaar oud en die is gek op de pony,
Misshcien handig als je het na de meeting nog even nog een keer zegt? (Ik vergeet dit soort dingen nog wel eens, haha) Ik persoonlijk zou het dan wel fijn cinden dat niet alle foto's met haar zijn, aangezien ik de foto's van meetings gebruik voor sociaal media enzo om aan klanten te laten zien wat de mogelijkheden zijn. Stel dat we dus bv een kwartier voor een model hebben.. 5 minuutjes met haar en 10 minuutjes paard zodat die bruikbaar zijn voor internet enzo
susanne_m schreef:http://www.bitmagazine.nl/algemeen/paradepaardjes-iedereen-vond-cairny-vreselijk-omdat-ze-zo-dwars-was/57477/
ze is ook al bekende nederlander geworden![]()
Is goed hoor, ik leg het even voor aan mijn zus, dan kan ze zelf altijd nog beslissen om wel of niet te komen. maar fijn dat jullie zo symphatiek reageren!