Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lora22 schreef:Even een vraagje aan de fotograven die gister al mee waren, wat voor instellingen hebben jullie gebruikt bij jullie camera's? Vanavond word de eerste keer dat ik ga fotograveren bij zulk licht dus ik ben wel benieuwd!
love__mandy schreef:lora22 schreef:Even een vraagje aan de fotograven die gister al mee waren, wat voor instellingen hebben jullie gebruikt bij jullie camera's? Vanavond word de eerste keer dat ik ga fotograveren bij zulk licht dus ik ben wel benieuwd!
Mocht je een f1.8 of 2.8 hebben raad ik die zeker aan. En verder zat ik bij de portret foto's meestal rond 640 iso en 250/200 sluitertijd, maar dat ligt er net aan bij welke lampen je staat. Verder is het eigenlijk gewoon uitproberen.
lora22 schreef:Okee dankjewel!
Dan nog ff vraagje, word er gebruik gemaakt van studio flits licht? Want dan kan ik zelf een trigger meenemen.
love__mandy schreef:Gaaf anniek!
Is er iemand die mij na de meeting naar huis zou kunnen brengen? (Ik woon vlakbij). Niet dat ik anders niet kan komen, maar dan word het niet later dan half 12, aangezien mijn vader me dan op komt halen en morgen vroeg weer op moet om te werken
teiger150 schreef:love__mandy schreef:Gaaf anniek!
Is er iemand die mij na de meeting naar huis zou kunnen brengen? (Ik woon vlakbij). Niet dat ik anders niet kan komen, maar dan word het niet later dan half 12, aangezien mijn vader me dan op komt halen en morgen vroeg weer op moet om te werken
Misschien Stef die komt uit Julianadorp, zei is de eigenaresse van Greasure ken je haar toevallig?