Shauniraquel schreef:iemand die een bloesemshoot wilt doen met mensen in sonsbeek of ergens anders met een geschikte locatie?
Ik heb nog nooit mensen gefotografeerd, maar wil wel heel graag o.a. met bloesem fotograferen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shauniraquel schreef:CastaMickey schreef:Ik kan in Sonsbeek wel model staan deze weekWil ook wel met camera maar vind model leuker. Kan alleen niet mijn pony meenemen dan. En ik heb een hele voorraad (bloemetjes)jurkjes
erg leuk! Vrijdag middag misschien? In de ochtend sta ik zelf model bij Juliette Fotografie haha
xjessiesl schreef:Kimmetjee04 schreef:Ik heb in oosterhout (gelderland, niet in noord-brabant dus!) mooie bloesembomen gezien. Iemand zin om vh weekend fotos te maken (ik kan zaterdagmiddag en zondag evt ook)
Ik kan wel, alleen je hebt Teun al op de foto gehad. Dus mocht niemand anders kunnen haha. Laat maar weten!
xjessiesl schreef:Ik moet om 2 uur verzamelen met voetbal dus dat ga ik helaas niet redden. Zaterdag ochtend of zondag middag kan ik wel.. Zelf 'model' staan heb ik niet zo veel ervaring mee. Maar we kunnen het proberen!
Kimmetjee04 schreef:Oke dan wordt het lastig! Zaterdagochtend moet ik werken en zondagmiddag komt niet heel goed uit.
Ik probeer trouwens morgen je foto's af te krijgen, en anders wordt het uiterlijk zondag
CastaMickey schreef:Shauniraquel schreef:Ik heb een locatie gevonden met bloesembomen en dit was in nijmegen. Met paarden helaas niet mogelijk met mensen of honden wel.
Ik wil ook welWaar in Nijmegen is dat?