Ik hoop t wel! Geschoren paard naakt en de gladheid.. die moet sws weg zijn.
Kimley
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-16 11:29
Ja ik kijk zaterdag even.. hoop dat het nog wegtrekt.
Lig nu ook ziek thuis dus dat moet ook over zijn
Manon_S
Geplaatst: 07-01-16 11:31
Als het regent of heel koud is kom ik liever ook niet met mijn hondje. Zo'n meeting is toch vaak veel stil staan en dat is niet zo goed voor haar in de kou omdat xe heel laag bij de grond zit. Daarnaast heeft ze dan ook staart naar beneden, trillen en zielig kijken als ze koud heeft. Worden dan ook niet echt mooie foto's .
annikeee19
Geplaatst: 07-01-16 11:41
Kimley schreef:
Ja ik kijk zaterdag even.. hoop dat het nog wegtrekt.
Ik moet zaterdag ochtend heel vroeg werken dus kan dan niet reageren.. zou dan pas na 3 uur worden of vrijdag avond.
Jets
Geplaatst: 07-01-16 12:01
Het weer verandert vaak nog. Heb al zo vaak meegemaakt dat het de dag van te voren afgezegd wordt en dat het toch een stralende dag blijkt te zijn ik zou op zn vroegst de avond van te voren beslissen maar dan zit je inderdaad met jullie lunch
Vrijdag avond beslissen kan ook wat mij betreft. Geen probleem. En anders sws een week of 2 weken verzetten? Hoewel ze voorspellen dat er nog meer winter aan gaat komen...lastigggg
De apps zijn ook heel verschillende de eene geeft alleen bewolking en andere regen erbij. soms zou het al wel handig zijn dat het weer iets minder wispelturig was en deed wat je wou Hihi
Ik zou het ook zaterdags pas beslissen.. Liever nog zondag zelf, maar snap dat dat heel lastig is.. Het weer veranderd zo. Laatst zelf een meeting georganiseerd en door de voorspellingen ook besloten het af te zeggen en toen was het de dag zelf prachtig weer..