Ik vind het zo raar dat je een vergunning moet hebben. Bij mij thuis hebben we heerlijke zandpaden en hier kom ik ze bijna niet tegen. Liggen altijd vol met stenen Kan ook zijn dat ik ze niet kan vinden
er zijng enoeg fijne paden hier in het bos te vinden hoor de stenen die je tegenkomt is ook een stukje van vroeger toen er puin op de paden werd gestort om het bewandelbaar te houden, dat is niet te verwijderen zonder het hele bos naar zn galemiezen te helpen. daarbij... het is een stuwwal, stenen zijn met het drijfijs meegekomen. niets aan te doen dus.
vergunning is omdat het een natuurgebied is. moet wel onderhouden worden, anders hebben we helemaal geen paden meer aangezien die dan dichtgroeien
ede heeft hele andere paden en wordt heel anders beheerd
Ja in putten zijn de paden echt heerlijk om te rijden. Ben denk ik gewoon een beetje verwend daar Ik ga dan maar eens opzoek naar die fijne zandpaden
MxW
Geplaatst: 26-06-16 13:45
emmaudb schreef:
Iemand die mij straks bij een bushalte op wil halen?
Kan het niet een uurtje eerder want mijn bussen gaan om het uur dus dan zou ik om 10 over 5 weg moeten
Dan laten we het voor 5 uur weten!
emmaudb
Geplaatst: 26-06-16 13:59
Mocht het doorgaan is er dan iemand die mij van een bushalte op wil pikken? In Rheden? Ik zou dan uit moeten stappen bij bushalte rozenbos in Rheden, maar het is dan nog wel bijna een half uur lopen geloof ik. Buuf?