Nogmaals sorry voor de kwaliteit, maar momenteel krijg ik ze even niet beter geupload.. Als ik ze uiteindelijk mail is de kwaliteit wel gewoon goed hoor!
Thanks, mooi Manou! Met die witte bloemen en een waar zowel paardlief als ik leuk kjken, en ook nog eens mijn horloge niet te zien is Ben wel benieuwd of er ook nog leuke fotos uit zijn gekomen waar ik met hem mee kijk overigens, soms vind ik foto's waar ik niet lach ook heel gaaf
Bedankt al voor de mooie foto's die ik heb ontvangen. Als ik alles binnen heb ga ik een selectie maken om na te bestellen. Dat wordt nog moeilijk kiezen Ben heel benieuwd naar de rest wat nog komt
Ik hopelijk wel hoor haha. Doe in ieder geval mijn best, maar laatste 3 weken school nu dus moet even hard mijn best doen om nog over te gaan (A)
Heb Dylan en Firefly al gestuurd afgelopen week, Katie is bijna klaar. Dan snel door met de rest. Vrijdag eerst even een deadline en moet nog even een website in elkaar draaien (werkt allemaal niet mee)
Ik denk dat ik de 4 weken net niet ga halen... :-(
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 03-06-15 18:15
Pff ik was redelijk op dreef met het foto's nabewerken maar heb het nu echt superdruk opeens. Laatste weken school met veel deadlines en een proefwerkweek. Durf dus niet te beloven dat ik de 4 weken deadline ga halen helaas... Maar ik ga mijn best doen.
Yeah eindelijk weer een foto! Hele mooi foto Sylvana Jammer dat vele het niet redden, maar snap wel dat het druk is met school/studie in de laatste weken!