Of staan daar alle fotograven in
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Volgens mij gaat er iets fout met de tijd amanda. .
Poblo 10.30 en silby 11.40
Dan loopt de rest van je planning ook een uur verkeerd
Trouwens ook niet aardig dat diegene dat niet voor je heeft gedaan ondanks dat je dat gevraagd had.
Dus dan moet ik 8.40 ongeveer trailer laden
Want om 9.30 moeten we er zijn
Wat is ook alweer het adres van de parkeer plaats?
Heeft iemand dat nog voor me?
silby schreef:Ik dacht dat de fotograven eerder al aan hadden gegeven dat je zelf moet weten hoe je je paard op de foto wilt hebben (gevlochten of niet) yvanka
Ik heb poown net door de wasstraat gehaald, hoop dat het zwijntje morgenochtend nog schoon is
_l_amanda_l_ schreef:Oh, zou je dat nog even kunnen navragen Polbo? Wil haar ook wel een pbtje sturen, maar als jij haar persoonlijk kent, is dat misschien sneller..
polbo schreef:_l_amanda_l_ schreef:Oh, zou je dat nog even kunnen navragen Polbo? Wil haar ook wel een pbtje sturen, maar als jij haar persoonlijk kent, is dat misschien sneller..
Ik had haar van de week gesproken en haar paard is net kreupel geweest dus daarom kwam ze niet. Ik had toen al gezegd dat ze zichzelf even af moest melden maar dat heeft ze nog niet gedaan.
Ik heb haar net even een appje gestuurd met de vraag of ze dan misschien nog wel komt of alleen voor portret foto's en zo niet dat ze zich dan even moet afmelden.
Zodra ik meer weet laat ik het weten.