Net thuis, van Alphen aan den Rijn naar Ede gereden, onderweg behoorlijk wat regen gehad. Eigenlijk geen 1 moment droog gehad nu even snel nog wat spul pakken!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 15-03-15 14:40
Wij zijn alweer thuis, moeten nog een verjaardag vieren. Mijn man heeft fijn gereden. Barbara hoe is het met jou? Veilig thuis gekomen?
Ik ben ook weer thuis. Ik heb niet iedereen persoonlijk kunnen spreken, dus wil via deze weg toch iedereen nog even hartelijk bedankt voor hun komst & inzet! Mocht je feedback hebben over de organisatie en dergelijke is dit altijd welkom. Mag via PB of in het topic
Barbara: Sterkte! "Gelukkig" is dat het enige. Loopt Lucky nog goed? Beterschap!
Wij hebben ontzettend genoten vandaag. Ik wil alle fotograven alvast bedanken dat jullie gekomen zijn. We zijn ontzettend benieuwd naar de foto's! Marjoow en Mellanie ik vond het ontzettend goed georganiseerd!
Ben ondertussen ook thuis. Vond t een gezellige dag en ik heb genoten. Komende dagen ga ergens ga k de foto's doen.
Barbara: beterschap! Hersenschudding had ik al wel verwacht bij je. Ben blij dat dag t enige is en je verder niks mankeert. En uiteraard ook blij dat paard er niks aan overgehouden heeft!
Freggle_Edge
Geplaatst: 15-03-15 16:27
Dan had je wel met ons mee kunnen rijden xxpaige.
Joki, beterschap, balen dat je crossseizoen nou zo moet beginnen zeg.
Marjoow ik ben blij dat we dit zo hebben kunnen regelen, ik vond het een geslaagde dag. Super bedankt voor de organisatie!
Ik ben dik tevreden over mijn uitermate goed opgevoede paard. Edge had van mij gerust iets minder heet mogen zijn. Hij was zo blij weer op het crossterrein te zijn, dat ik soms echt weer even moeite had met tempo regelen. Gevolg is dan dat ik soms te laat ben met regelen en dat levert weigeringen op. Ik weet heel goed waar de fout ligt, maar ja, paardrijden blijft lastig he. Wim heeft ons ook echt wel pittige dingen liet springen, lastige lijntjes, veel smalletjes, waterinsprongen, het was helemaal leuk! Ik ben dan ook echt dik tevreden over mijn paardenbeest. De lol is helemaal terug en hij voelt echt weer heel krachtig aan op de sprongen.
De pony's en ik hebben zeer genoten! Heel erg bedankt iedereen voor deze geweldige dag, had het me niet beter kunnen wensen. De instructie was top!
Joki, heel veel beterschap.
horses_m
Geplaatst: 15-03-15 17:00
Joki veel beterschap !!
Vond het een erg leuke dag Nu ga ik eerst mijn huiswerk maken en dan ga ik ook alvast beginnen met de foto's Aangezien ik volgend weekend 2 dagen ga fotograferen wil ik deze voor volgend weekend wel af hebben xD
Is er trouwens te discusieren over de tussen 4 en 15 foto's ? Ik vind maximaal 15 foto's namelijk wel erg weinig.. Of denk ik daar als enigste zo over ?
_Caithlynn
Geplaatst: 15-03-15 17:15
Joki beterschap,
Ik vond het zeker een geslaagde dag. Ik vond de instructeur ook een fijne man. Helaas was mijn paardje toch nog minder ervaren dan verwacht, maar zekere wel lol gehad.
En alle fotografen en organisatie super bedankt
Toushie
Geplaatst: 15-03-15 17:16
Joki beterschap ! , fijn dat lucky niks heeft. Hier ook zeer geslaagd , weer wat geleerd ook fijne instructeur. Blondie en ik zijn weer goed thuis gekomen en ik heb genoten haha. Ben erg benieuwd naar de foto's en of het is gelukt om Esprit erop te krijgen met haar gekke sprongen haha
Toushie
Geplaatst: 15-03-15 17:35
Wel een foto van onze groep gemaakt door moeders. Niet iedereen staat er even charmant op