ladyrosa schreef:Wauw! Ik heb foto's van Isabelle gekregen en ik ben echt trots!! Ik ben blij dat jij er blij mee bent!
IsaCalixa schreef:ladyrosa schreef:Wauw! Ik heb foto's van Isabelle gekregen en ik ben echt trots!! Ik ben blij dat jij er blij mee bent! Ik heb er 2 ingesteld als profielfoto en omslagfoto op fb Moet ik je fotografiepagina er in taggen of is je logo duidelijk zichtbaar genoeg?
IsaCalixa schreef:Oh wat leuk! Bedankt dat je dat erbij hebt gezet Ik weet ook niet hoe dat komt, het was Rianne uiteindelijk wel gelukt..Via de laptop wou het wel maar via telefoon of iPad niet
IsaCalixa schreef:Taggen mag altijd Dan zal ik dat even doen(/proberen )Edit: Als het goed is is het gelukt
Ik probeerde het op laptop dus daar kan het niet aan liggen. Kan wel andere fotografie pagina's taggen maar ihs fotografie niet.
Yess officiele logo klaar! Dus straks snel verder met foto's! Degene die foto's hebben gemaakt tijdens het water moment waar ik ook op sta, zouden jullie mij die door willen sturen? Ik stuur elke fotograaf ff pb via hier of messenger met mail van mij en erwin
Hoe ver zijn de andere fotografen met bewerken e.d.? Wanneer krijgen we de foto's?Ik ben echt totaal niet nieuwsgierig hoor
mandje schreef:Ik probeerde het op laptop dus daar kan het niet aan liggen. Kan wel andere fotografie pagina's taggen maar ihs fotografie niet.En als je @ ervoor zette dan?
Ik heb alles Ben er echt heeeeel blij mee!Mijn ouders hebben een foto van Isabelle gekozen die op canvas komt
Leuk Lisa!Isabelle krijgt het nog druk want ik wil ook die zwartwitte op canvast die hier in het topic staat