Wat hebben jullie Rogan prachtig weten vast te leggen!!!
Duality
Geplaatst: 19-12-14 00:53
Gaaf die foto's zeg+
Haha nou durf ik bijna mijn foto's straks niet te plaatsen heb ook best veel paard voor object, en vrij weinig wauw factors aangezien dit totaal nieuw voor me was
Komt ongetwijfeld goed Justine, je hebt altijd gave foto's ik denk dat we allemaal zoekende waren, maar daarom is zo'n meet ook zo gaaf!
Ik hoop vanmiddag nog wat te kunnen doen als paard gedaan is. Geen fotoshoot vandaag voor mijn marathon maar het weer is er ook niet naar. Hopelijk vanaf morgen beter weer.
Vandaag weer een fotomeeting gehad en morgen weer eentje. Ik denk dat ik zo even 1 foto van vandaag uitwerk en dan eens met de meeting van vorige week ga beginnen.
Duality
Geplaatst: 21-12-14 19:12
Zonder laptop kan ik helaas weinig....
Wel is er een Macbookje onderweg..
Maar wanneer die aankomt? Geen idee, zeker niet met de kerstdrukte bij de post.
Netje
Geplaatst: 21-12-14 19:43
Hier hetzelfde; telkens kijken.. Hoop iedere keer op nieuwe foto's
Anoniem
Geplaatst: 22-12-14 11:51
XxJustinexX schreef:
Zonder laptop kan ik helaas weinig....
Wel is er een Macbookje onderweg..
Maar wanneer die aankomt? Geen idee, zeker niet met de kerstdrukte bij de post.
Nou de MacBook is binnen, kan er alleen nog niet helemaal mee overweg Dus ik moet er echt nog even op leren inspelen haha
Komende dagen kerstdrukte en ik kom denk ik dan niet tussendoor er even aan toe om wat foto's te doen, maar ik ga mijn best doen. Maar ik zal vast de enige niet zijn die met kerst daar eventjes geen tijd voor heeft
Die buis uit z'n kont . Ik weet dat de motor van een paard van achteren zit, maar zo'n grote uitlaat? Misschien kan 'ie nog weggeshopt worden, want de foto zelf is wel heel gaaf!
Ik heb de meeste foto's bewerkt , mijn logo is ook met mijn andere bestanden meegechrashed.. Dus.. dat wordt eerst een nieuw logo in elkaar flansen, wilde ik toch al gaan doen dus nu moet ik wel.
Het kan ook wel wat langer duren want het werkt allemaal compleet anders, en die touwtjes wegwerken enzoo kan dus wel even duren (want ik wil het wel netjes doen)