Deze 10 maanden oude lobbes, een Leonberger, hoort bij Kim.
RC86
Geplaatst: 17-08-14 22:35
Gave foto's allemaal! En ik neem me woorden terug van te oud zijn haha. Vorige keer toen er een meeting was en ik met mijn hond daar liep zag ik alleen maar jonge koppies, dus vandaar Al denken ze niet vaak dat ik 28 ben trouwens. Maar ik ga het proberen beter in de gaten te houden en wie weet kan ik volgend keer mee doen als fotograaf
Wat een super gave foto's heb ik voorbij zien komen. Ga morgen op mijn gemak nog keer kijken. Ben dood op.na gisteren en vandaag wedstrijd. Gaat me nu even niet in koude kleren zitten
Inderdaad de wedstrijd was een pittige opgave helaas ben ik bij Roosendaal bij de mac donald gestopt nu is maccen ongezond maar zo ontzettend dat je door je rug gaat en niet kan zitten of liggen is erg pittig
Ik wil jullie even meenemen in de bewerkingswereld. Soms maak je als fotograaf een foto, maar staan er een heleboel irriterende objecten op de foto. Dat is waar het foto bewerken om de hoek komt kijken. Bij de ene foto is er meer nodig dan bij de andere foto.
In het geval van deze foto, ben ik vanmorgen om precies 8:20u begonnen met het bewerken van deze foto. Je ziet dat er eigenlijk enorm veel aan gedaan moet worden. Normaal gooi ik dit soort foto's ook weg, maar ik vond dat Zyta er goed op stond, dus ben ik gaan kijken of ik het weggewerkt kreeg. In totaal ben ik één uur en twintig minuten bezig geweest, ik ben nog niet helemaal tevreden, dus zal ik het nog op bepaalde plaatsen aanpassen. Zo heb je in ieder geval een beetje een idee, wat wij behalve foto's maken nog meer doen
Daar was inderdaad een hoop engelengeduld voor nodig haha
_SamanthaV
Geplaatst: 18-08-14 11:25
Mooie foto's van iedereen!! Leuk om te zien dat er toch bij elke fotograaf hele andere foto's uitkomen terwijl het dezelfde modellen en locatie zijn. Iedereen heeft echt een eigen manier van fotograferen.