Ik heb er echt zin in! zeker met dit mooie weer! Morgen avond maar vast beginnen met haar voetjes wassen.. Gelukkig heeft ze het niet zo op modder, maar toch is ze smerig haha. En nu nog bedenken wat ik zelf aan doe... wat doen jullie aan?
Op weeronline geeft 19 graden en 75% op regen, maar er staat geen regendrupje in het wolkje dus zal het vast wel droog blijven. Wel fijn die bewolking, want dan hebben we niet zulk hard licht waar ik bang voor was.
Frio was ik zaterdag en daarna op stal. Hard duimen dat hij zondag niet in de mest heeft gelegen. Dan heb ik veel tijd nodig. Wat dat betreft is in de ochtend met een witte niet zo handig. Ook niet op wedstrijden
Ik ben wel blij dat meneer vorige week zich nogal druk heeft gemaakt op buitenrit Door het zweten is er al flink wat vuil uit zijn vacht en de deken houdt zijn lijf redelijk schoon.
WAssen is ook niet onze hobby en mijn paard heeft een hekel aan natte voeten (loopt om elke plas heen), maar heb regelmatig een witte met 4 zwarte benen
Myca
Geplaatst: 18-10-14 17:40
Twister is ook weer gewassen, staart geschoren en ik heb hem vast ingevlochten. Daarna heb ik hem nog even gelongeerd en probeerde hij zijn knotjes er uit te schudden, maar dat is hem niet gelukt Hij staat nu op stal, ik ben benieuwd of ik morgen nog veel herstelwerkzaamheden heb.
Ik ga ook zo naar stal om te wassen en zijn benen te scheren, kijken hoe leuk hij me straks vind. Vlechten doe ik niet mijne heeft korte manen haha! En daarna met een zweetdeken met hals op stal