Wat voor riemen/halsbanden neem ik mee voor de hond? Dun of dik, leer, nylon, kleurtje?
Heb je foto's? Vind het moeilijk zo te bepalen, maar ik denk niet te dun iig...
CastaMickey
Geplaatst: 23-05-15 18:03
Ik heb wel een soort 50's jurk met knalrode lippenstift erbij Ik ken Nijmegen heel goed maar al die kleine steegjes en straatnamen niet maar waar je ook bent je kan het altijd vragende meesten weten de hema wel te vinden
We kunnen trouwens ook wat later afspreken als mensen dat willen, want ik heb zelf geen haast, wou eerst misschien nog naar een hondenshow gaan maar ben ik vandaag geweest en ga maandag en viel toch een beetje tegen.
Ik zou juist iets moderners wel leuk vinden! Omdat ik daar mijn portfolio echt mee kan aanvullen omdat ik vooral shoots voor tieners doe, dan hebben zij een goed beeld bij wat ze bij een shoot kunnen verwachten.
Ik heb 1 jurkje, 2 soorten hakken, een truitje en een blousje ingepakt haha
saskiakefie
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-15 22:09
10:30 uur verzamelen!
Tot morgen allemaal!
Squawk
Geplaatst: 23-05-15 22:16
Is het thema oude huizen morgen? Want je hebt in het centrum nog het kronenburgerpark, de valkhof ruines wat erg mooi is. Maar oude zijstraatjes kunnen natuurlijk ook
Nee dit is juist echt in de stad, dus de oude straten/huizen. Mochten fotografen/modellen na de meeting nog ergens anders naar toe willen zijn ze daar natuurlijk vrij in, maar anders ben je al 10 minuten aan het lopen om ergens te komen en is niet handig met wisselen.
Was leuk! Ben erg benieuwd naar de eindresultaten!
fotac
Geplaatst: 24-05-15 13:53
Haha hier alvast een voor jou!
CastaMickey
Geplaatst: 24-05-15 13:54
k ook! Liza en ik zijn daarna nog even naar het park geweest. Hoe lang verwachten de fotografen dat ze nodig hebben? Dan weet ik hoe lang ik geduld moet hebben hihi
Edit: Zo da's snel hahaha
Laatst bijgewerkt door CastaMickey op 24-05-15 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt