Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dany94 schreef:Dat vroeg ik me idd ook af of die blijven staan! Denk het niet, en anders zakken ze zo'n eind erin dat ze qua hoogte nog ongeveer 70 cm zullen zijn. Misschien is het mogelijk om richting het pad een stuk af te zetten, daar is het zand niet zo zwaar meer. Of van boom naar boom... Maar of dat nou zo veilig is...
)
Metellica schreef:Ik rij er ook sinds 2010 en kom hem wekelijks tegen met zijn auto. Ik rij ook nooit illegaal dus kom ik hem gewoon op de ruiterpaden tegen
Wij hebben toen een stukje afgezet richting het pad naar Frans weet je wel, en anders kan het ook naast die boom die in tweeën gesplitst is zeg maar. Hihi ik ben geen uitleg sterWe kijken zaterdag wel wat handig is.
![]()
Ik heb pas 1x daar foto's gemaakt en toen was er toestemming gevraagd, mij maakt het verder niet uit hoor
Sophie_Elsje schreef:de pony die mee zou gaan met mn zusje valt af dus er is alsnog een plekje over.
ik weet al wel iemand die nog mee kan aangezien we geen reserve modellen meer hebben maar wil dat graag eerst bevestigd hebben voor ik haar in het schema erbij zet
dit is het schema tot nu toe!
[ Afbeelding ]