De foto dat Teun fleemt geeft goed weer wat hij heel de ochtend aan het doen was. Hebben alle fotografen een website, Facebook ofzo. waar de foto's komen te staan of moet ik deze foto's kopiëren die hier staan?
Ik stuur ze per email, als iedereen mij zijn email adres per PB wil sturen dan krijgen jullie ze als ze klaar zijn.
LoveUggs
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-14 20:51
Jaa is idd wel handig! Kan ik de linkjes doorsturen naar de meiden van de middag groep!
Ze mogen ook per email naar mij gestuurd worden, dan stuur ik ze door haha
_Elaine_
Geplaatst: 18-05-14 20:55
Flash
Luca
_Elaine_
Geplaatst: 18-05-14 21:00
Macho
Naomie
marion82
Geplaatst: 18-05-14 21:02
Wauw wat zijn jullie al snel zeg. Het was een onwijs leuke en gezellige dag. Je hebt het goed gedaan melissa, toppie.
Ik wil alle modellen en hulpjes bedanken, zonder jullie zouden we er maar gewoon staan
Ik ga ook met de foto's aan de slag. ik plaats er een aantal hier en de rest komt op mijn facebook pagina. mocht je een foto willen nabestellen, dan kan dit via pb of facebook. ik reken 5 euro per stuk en 5 voor 20 euro.
Van iedereen heb ik nu 1 foto de rest komt later deze week of volgende week.
Alle paarden krijgen hun eigen album op Picasa bij mij. Als de foto's klaar zijn zal ik die in het album zetten en de link erna toe hier neer zetten of via een pb'tje door geven.
Was ook super gezellig en super georganiseerd! zelfs eerder klaar en lekker op het gemak. Had niet het idee dat we moesten haasten of dat we te lang moesten wachten. Super dagje gehad. Ik ben nu pas thuis, heb tarrasje nog gepakt! Hoop er zo nog even de beste eruit te halen. Rest komt van de week!
En bedankt! Heb erg m'n best gedaan haha. Alleen niet voor mijzelf.. Enorm verbrand en mijn knieen zijn de komende week kapot.. Net als mijn liesen/heupen..! Haha
Heeft iedereen een website ofzo..? Sommige hebben namelijk niets in hun onderschrift staan. Ben mijn eigen site aan het maken, en wil misschien ook meetings gaan organiseren voor dingen buiten Bokt om, dus wil graag jullie sites hebben voor bij de foto's. (als jullie dit goed vinden tenminste ) Naam van t paard, naam van de fotograaf, en de link naar de website komt dan bij de foto te staan.
Ik heb geen website, heb wel een facebook (prive) maar geen groep. Ik denk dat ik binnenkort een eigen facebook-pagina ga maken. Dan zal ik dat doorgeven.