Hier vanmiddag allebei de dames gewassen. Nu heel hard hopen dat het niet gaat regenen vanacht want ze lopen bij ons 24/7 buiten momenteel.... Dan heb ik morgen een paar baggermonsters die ik nooit meer op tijd schoon krijg
Sommige vlekken heb ik er echt niet afgekregen, dus ik hoop dat jullie dat een beetje weg kunnen fotoshoppen. En er zullen morgen ongetwijfeld vlekken bij komen als ze op de trailer staan..... Nadeel van zo goed als witte paarden
Geweldig ! Ik ben vooral benieuwd hoe Rosha het gaat doen en of ze een beetje in de buurt van Shay blijft
Vandaag ook na het wassen. Had de shet nog even uit de wei gehaald om af te spoelen.... Ik hoor ineens Rosha murmelen.... Maar iets te dichtbij naar mn zin.... Ik draai me om zie ik mevrouw heel parmantig over de weg heen draven, Shay nog in het weiland...... Geen idee hoe ze eruit gekomen is maar er terug in ging ze via de droge sloot en door de draad.....
Helaas zit ik morgen zonder helper waarschijnlijk. ze zus die mee zou gaan is ziek geworden.. ook mn vader die brengt me even en gaat daarna gelijk weer. sta er dus alleen voor haha! Maar ik kan vast wel iemand even vragen als ik misschien even hulp nodig heb?
Denk dat anderen nog wel helpers mee hebben...wij fotografen kunnen je niet helpen tijdens het poseren. Met zadelen denk ik wel dat iemand even kan helpen hoor.
Hier zo maar naar bed. Willen morgen op tijd vertrekken, de kleine man nog even op de camping brengen bij m'n moeder, daar even eten en daar vandaan naar de zandverstuiving (net 10 minuten rijden )
Tot morgen !
apollootje
Geplaatst: 07-06-14 23:03
Hier gaat de voorbereiding nog niet helemaal volgens plan. Helaas is het er vandaag niet meer van gekomen om naar mijn paardje te gaan, ik ben net klaar met klussen thuis en ga nu op bed. Morgenochtend sta ik lekker bijtijds op om mijn blondie zo knap mogelijk te maken voor jullie! Dat gaat vast nog wel lukken
Trusten en tot morgen!
Astor
Geplaatst: 07-06-14 23:43
Was was het adres ook alweer? Even geen zin om terug te lezen haha!
nu weer thuis van werk, optijd nog even aan gedacht om de batterij op te laden ghehe. :p ik zie op tegen de warmte, maar met een korte broek en hempje moet dat goed komen. Wel leuke modellen !