Klopt inderdaad! Net even gekeken... kan niet overal heen komen xD Als ik naar leerdam zou moeten, kan ik er niet eens voor 9 uur zijn.. x)
Zucht... denk dat ik vanavond die vriendin even ga bellen... :p
MadelonSunny
Geplaatst: 03-04-14 19:08
Ik ben er waarschijnlijk rond 9u/kwart voor 9 al. Moet Sunny natuurlijk nog verven en nog wat dingetjes doen. Is er iemand van de fotografen die zin heeft om te helpen? @Caitlin Ik snap niet zo goed waar het is. Kan je niet even een printscreen van maps maken en daarop in photoshop/paint even een streep zetten hoe we moeten rijden en waar het is? Ik ben daar al een keer geweest en dat was ook een parkeerplaats met boomstammen maar weet niet of het dezelfde plek is.
chriske
Geplaatst: 03-04-14 19:12
ik wil opzich er al wel zijn om 9uur als je ook naar de wildhage straat komt in teteringen dan zal ik daar voor je klaar staan en daarna om half10 wacht ik de rest daar op
MadelonSunny
Geplaatst: 03-04-14 19:15
Dat zou fijn zijn maar je zit idd met de rest opwachten Is het niet hierzo? Gewoon de valkenstraat uitrijden tot je bij die boomstammen komt?
Oooh dan vind ik het wel! Daar ben ik de vorige keer gewoon gekomen door op de Tomtom de Valkenstraat in te geven En dan zet ik gewoon even een stukje af op het zand daaro, dump Sun erin en dan ga ik der verven
Top! Dan ga ik hier om half 9 weg. Morgen ga ik even de stad in voor veren en vingerverf. En morgen krijg ik m'n nieuwe bitloze hoofdstel binnen, kunnen we na de shoot even lekker gaan rijden. Rijd je een rondje mee Maaike? Zie nu pas dat dit gewoon aan Surae grenst
Leonyr
Geplaatst: 03-04-14 19:24
Dan rij ik ook daar heen Madelon, ik denk dat ik er dan ongeveer kwart over negen ben. Dan rij ik dus ook verder dan de Valkenstraat Chris! (dat je het even weet, en niet heel vroeg voor niets staat te wachten...)
chriske
Geplaatst: 03-04-14 19:26
leuk! wilde ook een bitlooshoofdstel kopen jah leuk he, ga daar over een tijdje heen rijden.
jah als je de valkenstraat helemaal uitrijd kom je er vanzelf maar toch dit is mijn nummer als je het niet kan vinden 06 54797660
Ik heb er 1 te koop Ik rijd al jaren bitloos maar 1e hoofdstel ging kapot en 2e hoofdstel bleek niet goed te passen. Dus een half jaar met halster gereden omdat ik geen geld had. Tot het ongeluk van afgelopen zondag, met halster had ik echt niks te zeggen in het weiland. Dus gelijk maar degene die ik al maanden op het oog had op de Bokt Markt gekocht. Okee dankje
gaaf, ik rij mijn verzorgpony soms bitloos en soms met bit. als ik altijd zonder bit rij heb ik op een gegeven moment niks meer te zeggen haha! snap ik, las het net terug hoe gaat het nu met je?
Haha okee Afgelopen dagen ging het redelijk maar vandaag voel ik me echt ellendig. De pijn is naar de linkerkant van m'n rug, linkerarm en linkerbeen gegaan ipv enkel m'n onderrug. Dan komt er ook wel bij dat ik hooikoorts heb waardoor ik sneller moe ben en tentamenweek heb en ik daardoor minder slaap. Die val kwam echt op het verkeerde moment Maar ik zorg gewoon dat ik er zaterdag bij kan zijn. Paar pijnstillers erin en kan er wel weer tegenaan En ik duim heel hard dat Sunny heel braaf is. Kracht zetten als ze bijv. trek doet onwijsveel pijn. De paddock is zaterdag mijn redding
aih, alles tegelijkertijd.. beterschap meis! hooikoorts heb ik GELUKKIG nog geen last van, heb vorig jaar een week lang met zonnebril dag in dag uit moeten lopen zo erg was het haha. heb nu goeie medicijnen
Wij komen met D trailer langs kynologen lub de baronie. Daar kunnen mensen ook mee of achter ons aanrijden?
sMieke
Geplaatst: 03-04-14 21:19
ik heb echt schandalig lang niets meer van me laten horen... maar alles ligt klaar (kleding: ''little house on the prairie jurkje'' een haakvestje met kort of lange broek en misschien dat ik nog wat anders vind)
chester heeft een touwhalster en verdere versieringen aan hem weet ik zo niet.
morgen krijgt de trailer nieuwe banden (heel wat pech afgelopen 2 weken) maar ik verwacht dat dat goed gaat komen.
ik kom trouwens vanuit helvoirt (den bosch/tilburg) omdat mijn paard in maart verhuist is naar de drunense duinen
1 probleem heb ik wel. en dat is dat ik tot 9/10 moet werken in de ochtend dus als ik het wil halen moet ik chester 1 nachtje op de wei in zijn eentje zetten (vind ie niet grappig) of ik moet later komen. het is met de trailer al 30/45 min rijden
Kreeg pb dat ik misschien van reserve lijst af kon, heb een probleempje.. Paarden zien er momenteel nogal creabea uit. Zijn geschoren in januari. Sjolvir is goed aan het haren nu, maar heeft dus half lange manen, groeien hard, maar niet zo hard! Toobs is 2 kleurig, is aan het bijzwarten, maar is er nog niet en heeft uiteraard ook een scheerpatroon.
Mocht ik de echte lijst halen, mogen jullie wel eerlijk zeggen of ze er goed genoeg uit zien of niet. Mochten er 1 van de 2 mee mogen, kan ik wel wat foto's van potentiële kleding plaatsen.
Nog een vraagje xD Het gaat morgen echt 100% zeker door gezien het weer etc? Ik moet dat voor vanavond 17.00 uur weten. Anders pak ik vanavond laat alvast de trein richting Tilburg