Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FR_Foto schreef:hannahaapje schreef:Mooi mooi mooi!
Als je iets na wilt bestellen, moet je dan gewoon een bedrag overmaken en krijg je dan de foto of foto's op groot formaat zonder waterlogo toegezonden? Of gaat het anders in z'n werk?
zo als het eerste tenminste bij mij
xXxXsasxXxX schreef:Citaat:Jij stuurt gewoon de foto zelf toe? Bedoel je dan een echte foto, of fotobestand via de computer?
Ik heb geen ervaring met fotomeetings, dus weet niet wat het makkelijkst is?
Greek schreef:Yoda staat erop!
http://s1255.photobucket.com/user/xxAnn ... %20Leersum
Downloaden kan gewoon door rechtermuisknop, publiceren mag natuurlijk maar mijn naam eraf snijden/de foto zelf bewerken liever niet
Als je een foto wilt nabestellen kun je een priveberichtje sturen, losse foto's zijn 1,25 euro, voor 3 of meer foto's is het 1,- per stuk.
nathalie_v schreef:Leersum ligt aardig in het precieze midden van het land (precies een half uur)
En een aantal fotografen kwamen redelijk ver weg. Echt uit bijna heel Nederland.
Dus afstand is niet altijd een probleem.
_Cowgirl schreef:De vervolgmeeting van dit topic (even kijken of de winter haalbaar is) zou gewoon in de omgeveing van Leersum zijn, in ieder geval in het midden van het land aangezien dat een centraal punt is en ik het handig vind als organisator de omgeving van te voren te kunnen bekijken etc.
Een vervolg gaat er in ieder geval komen voor dit topic!!