Ja die had Jacintha meegenomen! En ze had nog belleblaas, en piratenoutfit Echt super goed bedacht, want die kinderen vonden het geweldig en het kleurde ontzettend gaaf bij de omgeving.
K_im
Geplaatst: 06-10-13 22:12
Jacintha had een hele bolderkar vol met allerlei leuke spulletjes meegenomen, echt super!
sonrisa
Geplaatst: 06-10-13 22:14
ja alles kleurde echt heel erg goed alle kindjes hadden ook hele goede kleding aan die mooi stond bij de omgeving ik ben begonnen met uitzoeken maar wat word dat lastig zeg er zitten zo veel leuke bij
Ik heb alle foto's door Lightroom gehaald, ik ga nu voor iedereen beginnen aan de pagina waar jullie de foto's kunnen uitkiezen. Dat zal nog wel even duren voor het af is, haha. Maar het grootste werk is gedaan!
Even een voorbeeldje wat mijn stijl van foto's bewerken is;
Vinden jullie dit wat? Ik doe dit nooit bij alle foto's, maar bij foto's waarvoor ik het geschikt vind/waar ik het bij vind passen. Dit is echt mijn stijl, maar ik snap als het niet jullie stijl is. Bij het kiezen van de foto's krijgen jullie dan ook keuze uit de basis versie en de bewerkte versie
Wauw Marit! Daar zitten hele mooie plaatjes tussen zeg!! Ik heb ze nu alleen nog maar mobiel gezien, maar ga ze morgen op de laptop bekijken. Zal lastig kiezen worden, haha!
Ik heb ze gezien!! En ooooh wat zijn ook die toch mooi! En die eerste foto waarop de kids elkaar een kus geven... Wauw! Net een trouwfoto, alleen dan tig jaar eerder, hihi!