Foto's met logo mogen overal gebruikt worden mogen niet bewerkt worden. Foto's zonder logo is alleen voor eigen gebruik dus die mogen nie op het internet verschijnen.
Eh verschilde heel erg per persoon. Ik heb doordeweeks geen tijd dus moest wel doorwerken + dat ik niet kan photoshoppen. Ik heb alle fotos gestuurd naar iedereen.
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
IK heb zelf ook nog wat foto's gemaakt en ook die groepsfoto ik zal kijken of ik die vanavond kan plaatsten en anders woensdag want dan ben ik weer bij mijn ouders
Ik heb van Karin mail gekregen met dropbox. Kan iemand me uitleggen hoe dit werkt? Ik heb dropbox gedownload, nu staat er aangegeven dat er een folder met meeting Lelystad is en als ik daar op klik is die leeg. Dat klopt niet denk ik..
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Geplaatst: 07-10-13 22:37
Bellavie schreef:
pimaude schreef:
heel mooi bellavie!! Ben echt heel erg blij met die foto's!!
Fijn!
Kan ik de foto's van jou site halen op 1 of andere manier? Sorry voor de vragen maar ik ben niet zo handig...