Wat een mooie foto's komen er voorbij zeg heel erg leuk. Ik ga ook een poging doen om foto's te plaatsen hoop dat het lukt want ik heb dat nog nooit gedaan. Dit was de eerste keer dat ik mee deed aan een fotoshoot en vond het heel erg leuk. Zelf heb ik alleen een standaard bewerk programma dus kan er niet zo heel veel mee. Maar goed ik heb me best gedaan hoop dat jullie het wat vinden en wat leuke tips zijn altijd welkom.
CC
nou zoals jullie zien is het niet gelukt ik zal van de week nog eens kijken of het lukt ik moet nu weg sorry
Laatst bijgewerkt door sonrisa op 31-07-13 13:02, in het totaal 3 keer bewerkt
Fantabulouss
Geplaatst: 31-07-13 13:00
Je foto's doen het niet?
Tinypic.com is ook een tip om te uploaden, gaat de kwaliteit zo min mogelijk van achteruit!
Hebben jullie ook het probleem dat als je op forum2go foto,s wilt plaatsen hij een foutmelding geeft omdat je in de eerste 2 post geen website vermelding mag geven?
weten jullie hoe ik foto's kleiner kan maken 1 van zazou is te groot en alle van silvester zijn te groot. ik zou trouwens niet weten hoe dat kan want ik heb alle foto's het zelfde gedaan maar goed.
Ik raad tinypic aan, de foto's op photobucket zijn tegenwoordig niet zo goed meer van kwaliteit vind ik.. Leuke foto's! Maar wat is er met je foto's gebeurd?
ja nu zie ik het ook op de computer zijn ze een stuk beter. als de eigenaren mij een pb met mail adres sturen kan ik ze mailen dan hebben jullie ze in betere kwaliteit.ook even er bij zeggen om welk paard het dan gaat ik zal van de week nog even kijken voor de foto's van silvester.
Ik heb op het forum 2 nieuwe onderdelen aangemaakt. Op het ene deel kunnen alle fotografen wat informatie geven over zichzelf, op het andere deel kunnen de modellen dit doen. Er staan 'algemene lijstjes' die kunnen worden ingevuld