Ik kijk straks ook nog even voor achter de schermen foto's.. maar die plaats ik wel even op de website, niet hier in het groot. Gewoon voor de zekerheid als mensen dat niet willen.
Nog eventjes een paar afmaken zodat ik van ieder 1 foto heb laten zien.
Heb nog wat foto's van Indiena toegevoegd...moet alleen nog haar rijfoto's.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-13 21:16
Zo nu heeft iedereen er alvast 1.
Lisette1987
Geplaatst: 21-07-13 21:18
dit is helaas alles aan portret wat ik van deze tink heb, was toen mijn accu aan het halen, van alle andere paardjes heb ik wel meer hoor! van de ene wel wat meer als van de ander, maar dat heeft iedereen denk ik wel
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 21-07-13 21:18
Indiena Summer is af en staat helemaal op de site.
pjer
Geplaatst: 21-07-13 21:20
waar uploaden jullie ze om de foto's hier te kunnen zetten? Ik deed het vroeger altijd op mijn eigen site, maar misschien kan het makkelijker.
Ik ben nog steeds fotos aan het kopieren naar de pc, misschien heb ik een paar fotos te veel gemaakt
Ja zeker, ben ik ook blij mee! Ik lees nu terug dat er een paar verbrand zijn, xD Ja dat geloof ik best.. Het was vandaag wel echt warm, morgen wordt het nog warmer. Ik ben benieuwd naar de andere foto's.
Het gaat wel met mijn ogen, ze voelen alleen heel moe aan. Iig niet meer dat getraan gelukkig.
pjer
Geplaatst: 21-07-13 21:29
@Bellatrix ik had er volgens de camera ook zo'n 800 maar die teller kan het grote kaartje niet zo goed aan: het bleken er ca. 1000 te zijn.. en Niels heeft er ook ongeveer 600 gok ik.. maar die mag ik bewerken...hahaha
Ik ben ook moe, als ik te snel opsta krijg ik steken in mijn hoofd. Ben nu met Bart bezig...
Lisette1987
Geplaatst: 21-07-13 21:37
haha dus Niels doet alleen het "leuke" werk, de rest wat er bij komt kijken laat ie aan jou over?? kerels, wat moet je ermee
ik voel me nog steeds fit fris en fruitig kan zo wel nog een dagje er achteraan doen haha krijg wel weer trek, volgens mij ligt er nog een kwakje van gisteren over, iets oosters met kip en bami