Het spijt mij ontzettend maar gezien mijn huidige situatie is het even niet anders (zie voor het volledige verhaal de chat). Ik ben dus erg benieuwd naar de foto's!
Ik kan je helaas niet meenemen vanuit Heemskerk, want Sharon, Robin en Ayla rijden al mee. Ik moet even checken checken wat het station is in de buurt zodat iemand je eventueel vanaf station op kan halen.
Macs, ik kan misschien regelen om gebracht te worden vanaf Hoogkarspel (is denk ik ook meest dichtbijzijnde station?) Ik moet anders ook bijna een uur fietsen met al mijn spullen
Ik heb goed nieuws! Ik heb bericht terug van Lucia. We kunnen/mogen daar omkleden/opmaken. De andere visagiste ziet het ook nog steeds zitten. Dit betekent dus dat er 1 grimeur is en 1 visagiste. Zij kan eventueel ook haar doen. Wel wil zij graag nog een moodboard.
Wie van jullie wil een moodboard maken zodat grimeur en visagiste een beetje weten wat ze kunnen verwachten?
Zie nu echt een bal van tule voor me die door de kasteeltuin dribbelt...
Lipydo
Geplaatst: 13-10-13 14:38
Roane
Geplaatst: 13-10-13 14:42
Bijvoorbeeld...
Oh, en niks zo leuk als grime uitproberen, dat je half onder de witte, rode en zwarte verf zit, en dat dan een lid van je familie langs de badkamer loopt en iets heeft van... zit je nou weer in die 'jezelf-onderkliederen' fase??