Als organisator vind ik het wel zo netjes om even te zeggen dat je weg ging, wij waren namelijk nog lang niet klaar. Jammer maar het is niet anders, ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.
Zal dat het zijn zit nu maar op de bank want de pc schoot niet op
rina
Geplaatst: 21-07-13 18:02
Naaffies. Ben al even weer thuis hoor, waar de visite alweer op me zat te wachten. Jae en QT lekker op stal gezet. Die werden met gebrul begroet, das altijd mijn oudje Daisy die iedereen begroet. Ze was blij dat Jae en dr pleegkind er weer waren.
Heb echt genoten vandaag. Het was imo uitermate gezellig, en ik hoop dat de fotografen nog wat leuke plaatjes hebben kunnen schieten. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan voor jullie in alle poses te gaan staan Dat wij als model af en toe even moesten wachten vond ik helemaal niet erg. Gaf ook de paarden de gelegenheid even wat te eten en in de schaduw uit te rusten.
En QT heeft genoten van haar bad Dat was volgens mij het leukste van de hele dag voor haar
Ben benieuwd naar de foto's. Dus we wachten in spanning af
Dit was mijn eerste meeting, ook de eerste keer dat ik paarden op de foto heb gezet. Ik vond het een gezellig en leerzame dag. Ik zet de foto's op photobucket straks. Dan plaats ik de link hier.