grote grijze volvo v70, ik sta op de parkeerplaats van de taxi
Undefined
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-13 18:19
Oke, merken ben ik niet goed in maar groot en grijs moet lukken
xxNANDOxx
Geplaatst: 19-07-13 20:58
En anders kan ik ook wel even langs jou rijden undefined!
Atributen zal ik even voor kijken, zag laatst dat zelfs een bellenblaas ook een leuk effect kan geven!
Voor zo'n tafeltje en wat stoelen kan ik ook wel eens kijken, denk dat dat hier nog wel ergens ligt.
Ik kwam net met kleding zoeken ook nog een paarse galajurk tegen (lange, grote jurk), als een model/fotograaf het wat lijkt, kan ik hem voor je meenemen. (sprookjes thema, heb er evt. nog wel een kroontje of iets bij)
En ik wil eigenlijk nog even iets voorstellen, weet niet hoe jullie daarover denken? Maar het lijkt mij handig om de foto's in/bij het water na afloop van alle rondes te doen? Dan kunnen wij de kleding aandoen die nat kan worden. Want als je eenmaal nat bent, moet je drogen/omkleden, dan is het de rest van de dag ook niet meer mooi..
xxNANDOxx
Geplaatst: 19-07-13 21:10
JAZZ4ff schreef:
Mooi schema. Weet je ook de echte namen van de modellen?
Ik heb ze even opgezocht! Wel zo leuk als we elkaar met de echte namen aan kunnen spreken.
De namen van de fotografen heb ik niet opgezocht, iemand anders die ze allemaal weet? (volgens mij spreken de meeste redelijk voor zich, als je de boktnaam leest)
Undefined
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-13 21:35
Lisanne als jij zo ongeveer langs mij rijdt is het nog beter! Hoe rij jij? Tafel en stoel zou wel heeeel fijn zijn'
In het water idd op het einde! Behalve m'n nieuwe jurkje mag alles wat mij betreft wel nat worden!
Ik zal even kijken of wij nog een klaptafel oid thuis hebben, zo ja dan ist hopem dat ik de auto kan lenen, was anders van plan om met de fiets te komen.
DideH
Geplaatst: 19-07-13 21:59
Found it, heb klaptafel alvast in de achterbak van de auto gegooid ik doe een poging om foto te uploaden vanaf mijn telefoon zodat jullie weten waar ik het over heb haha
Undefined
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-13 22:48
Toppie! Ik rij morgen wel gewoon met Bo_San mee! 9 uur ben ik op het station Verder ga ik er vanuit dat iedereen eigen eten etc meeneemt? Nu hopen op geen afmeldingen
Mijn wekker gaat helemaal niet, lig nu met de feesten toch pas om half acht in bed en morgen nog later ivm drukte en ontbijten met mijn collega's.
xxNANDOxx
Geplaatst: 19-07-13 23:33
DideH, als het een probleem is die tafel mee te nemen, ik heb nog een klein klaptafeltje. En ik ga met de auto dus kan hem er zo ingooien! Klapstoeltjes heb ik ook nog een paar.
xxNANDOxx
Geplaatst: 19-07-13 23:39
Ik zal morgenvroeg dit topic nog even checken, nu naar bed om zonder wallen op de foto te kunnen