Misschien is het slimmer om dat later te doen, omdat er vaak wel mensen afmelden voor de meeting Ik deed het met mijn eigen meeting ongeveer iets langer dan een maand van tevoren Maar je moet doen wat je zelf fijner vind, als we maar op tijd weten hoelaat we klaar moeten staan(in mijn geval dat ik optijd ben zodat ik opgehaald word )
Hoeveel staan er nog op de reserve lijst en wie staan er daar boven aan? Is het makkelijk daarvan een lijstje te hebben? Dat is voor degene die nu niet uitgekozen zijn ook makkelijker,dan weten ze of ze het in de gaten moeten houden of niet Ik bedoel, dat als er nu nog mensen komen die zich als reserve aanmeldden,het mij wel logisch lijkt dat die achteraan komen en de rest eerst voorrang krijgt
Dat snap ik, is inderdaad logisch, maar je kunt nooit genoeg reserves hebben.. Geloof mij maar ...
Natuurlijk is het altijd anders, maar als er een afzegd wil het nog niet zeggen dat de reserves nog steeds kunnen en willen..
Gipsylover
Geplaatst: 30-05-13 08:17
Er zijn nog ongeveer 15 reserves. Mochten deze allemaal een plekje hebben zijn er eerst nog een aantal mensen per pb die nog gevraagd hebben of er plek is. Dus dan is ze waarschijnlijk nummer 19. Mocht het zo zijn dat alle 19 een plekje hebben neem ik contact met haar op. (Lijkt mij persoonlijk een situatie waar we niet echt rekening mee hoeven houden)
Bovendien staan de eerste drie reserves op de lijst. Ik zal er van de week nog enkele aan toevoegen.
Birmaantje
Geplaatst: 30-05-13 08:58
Zijn er uitvallers want ik sta nummer 4 van de reservelijst en wil graag mee Ben benieuwd naar de update van de lijst.
Gipsylover
Geplaatst: 30-05-13 09:26
Bij uitval zal de lijst direct geupdatet worden. Zie je dus niks is er geen uitval. Spreekt voor zich dat we updates natuurlijk laten weten.
Wat een onwijs mooie foto's. Mmm k BTW alweer ideeën. Lijkt t iemand leuk als een model een jurk meeneemt en een mooie sjaal? K zag dat iemand op fb een filmpje had geplaatst en daarin kwam t voor. T leek mij wel super gaaf om bij een van jullie te testen.. dus wie biedt zich aan. Mag ook eventueel buiten dit topic :) correctie meeting