Ik kom ook even binnen vallen . Mijn zus gaf de link van dit topic en na even terug gelezen te hebben, lijkt me het ook leuk om mee te gaan zondag 15 december.
Leuk! Ponyta is mijn zusje Had mijn andere zus ook al gevraagd maar die moest werken die dag. Vriendin kon niet, die had iets belangrijks om half 3.. Dus dat werd haar te krap kwa tijd. Hoe zit het trouwens met tussen de middag? Gaan we lunchen, binnen ergens opwarmen? Of is het 4 uur lang als een "die hard" de kou in. In dat geval trek ik wel mn snowboots aan. Ik haat koude voeten
pluisje88
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-13 12:40
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Maar misschien is het handiger om door te gaan? heb geen idee of als we er een uur tussen laten de fotograaf dit uur dan ook declareert?
Ik zou zowiezo maar gaan voor warm en functioneel boven mooi bij mij worden het wandelschoenen en mijn pavo jas. misschien niet het mooist, wel warm en winddicht
Ik neem aan dat de fotograaf zelf ook wat moet eten? Als we om 10 uur beginnen heb ik om 12 uur ook al weer beste honger haha.Ik trek ook mn warmste kleren aan
Voor zondag moeten er nog twee betalingen binnen komen. Ik hoop dat die er snel zullen zijn.
Ik heb het overlegd w.b.t. de pauzes en hij wilde ook wel een pauze. Hij gaf aan dat we daar ter plekke zouden kijken wanneer en waar we pauze wilden houden. Komt goed dus Ik zou zeggen neem je bammetjes mee en we gaan zien hoe het loopt
MerleSimone
Geplaatst: 09-12-13 12:15
Gelukkig! Misschien even een pb'tje voor de mensen die nog moeten betalen?
Helaas moet ik de fotoworkshop afzeggen. Ik had even gewacht met het geld over maken omdat ik niet 100% zeker wist of ik kon. Maar ging er van uit dat ik zondag gewoon mee zal kunnen. Maar helaas ... Ik wens iedereen super veel plezier! Ik baal er wel van dat ik niet mee kan, was een goede kans geweest mijn camera eens goed uit te proberen.
MerleSimone
Geplaatst: 11-12-13 14:22
Jammer dat je dan nu pas afmeld.. jammer maar helaas!
voor mij nog even afwachten welke camera ik meeneem, als het mooi weer is wil papa zelf fotos maken dus neem ik mijn eigen camera mee Haha.
Het was fijn geweest als je erbij had gezegd dat er nog twijfel was ponyta. We zotte. Met de financiering van een behoorlijk bedrag en heb dus nu ten onrechte gedacht dat het rond was. De termijn wordt nu te kort om nog nieuwe deelnemers te vinden ben ik bang... Maarja het is niet anders