Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miriam91 schreef:Ik kom uit de andere richting, sorry.
Trouwens, het is wel te hopen dat die tuin een beetje in bloei staat als wij die shoot hebben. Dan kunnen we ook buiten mooie foto's maken!
Babli ik weet niet of jou plan gaat werken, want je hebt nooit iedereen tegelijk klaar bij de visagie
Dus misschien kunnen we fotografen per 2 koppelen aan een locatie en dat alle modellen daar 2 aan 2 langsgaan waardoor eind van de middag hopelijk iedereen overal is langsgeweest
babli schreef:Miriam91 schreef:Ik kom uit de andere richting, sorry.
Trouwens, het is wel te hopen dat die tuin een beetje in bloei staat als wij die shoot hebben. Dan kunnen we ook buiten mooie foto's maken!
Babli ik weet niet of jou plan gaat werken, want je hebt nooit iedereen tegelijk klaar bij de visagie
Dus misschien kunnen we fotografen per 2 koppelen aan een locatie en dat alle modellen daar 2 aan 2 langsgaan waardoor eind van de middag hopelijk iedereen overal is langsgeweest
Ja alleen heb je dan het nadeel dat de fotografen gekoppeld staan aan een locatie. Ik denk dat de fotografen ook graag op meerdere locaties fotograferen.
Lassssssstig haha
RdLFoto schreef:Welke datum was het ookalweer?
En het geld krijg je van mij op de dag zelf! Of is dat niet handig? Dan moet ik mams lief aankijken of ze geld wilt storten.
NatassJa schreef:Fijn dat het gelukt is met het schema!
Heb je mijn geld wel ontvangen babli?
Hopen dat die mevrouw een beetje betrouwbaar is, gaat ze er dadelijk met ons geld vandoor