Ook ik meld mij helaas af... Onverwachts kaartjes kunnen krijgen voor een festival en die wil ik eigenlijk niet laten schieten! (:
Niene87
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-13 12:06
2 "vacatures" dus voor fotograaf op dit moment... Chel_ jammer dat je niet mee kan, maar snap wel dat betalende klant voorgaat! Jnawa_Nienke wel jammer maar ach Festival is natuurlijk onwijs gaaf, welke ga je?
Zal kijken of ik nog iemand weet hoeveel zijn er nog nodig?
Niene87
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-13 10:31
2 fotografen Mijn planning is morgen gewoon te komen. Ga straks na het rijden langs de koeien..
Noon
Geplaatst: 05-07-13 11:39
Hebben de fotografen trouwens nog een mening of voorkeur naar 'uiterlijk' paard/ruiter? Haha, anders steek ik mn paard gewoon in het wit en ga ik nog even bedenken wat ik zelf aan moet
@Nienschaap;Ik wil wel graag verhuizen naar de eerste groep als daar toch een plek vrij is? Kan dat?
NienSCHaap
Geplaatst: 05-07-13 13:44
aangezien er een gat gekomen is bij een groepje fotografen heb je dus een gat, dit kunnen we op de dag zelf gewoon opvullen en schuiven met elkaar net wat iemand handig vind. Ook met de ochtend groep dat er nu nog een missend model is (wacht nog een PB af) heb je als fotograaf ook een gat, maar wat maakt het uit als we de koppen bij elkaar steken kunnen we vast wel wat aanpassen.!