Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketly schreef:Oke, niet lûllig bedoeld, maar ik het niet leuker voor iemand anders dat jij één mee neemt, zodat er een plekje vrij komt? Niet tegenover jou hoor! Maar meer iets voor de organisatie.
SANEX schreef:Ketly schreef:Oke, niet lûllig bedoeld, maar ik het niet leuker voor iemand anders dat jij één mee neemt, zodat er een plekje vrij komt? Niet tegenover jou hoor! Maar meer iets voor de organisatie.
Als ik het aantal stemmen zie, lijkt het mij overduidelijk dat mijn pony's niet net door zijn, maar door meerdere fotografen gekozen zijn. Het gaat er volgens mij om dat de fotografen graag mooie modellen hebben voor hun portfolio.. Ik heb er toevallig meerdere staan die in aanmerking komen. Dus ik laat het zo als het lukt met de trailer. Zo niet, dan laat ik eentje thuis, of ik neem de op reserve staande zwarte welsh mee ( die is smaller, dus past wel samen met shet op mijn ponytrailer) Of het l*llig is weet ik niet, jij hebt ook 2 opgegeven, ben benieuwd of je hetzelfde gedacht had als bij jou beide modellen uitgekozen waren
Fair schreef:Vond ik erg jammer dat je het zo ziet, ik had idd beter de 2 namen bij de reserve kunnen zetten, maar dat had ik destijds gedaan om juist eerst verwarring te verkomen. Achteraf niet zi handig, daarom doen we t dus nu zo:)
Fair schreef:Sorry, ik ging wat drinken pakken en liet daarbij de pot appelmoes vallen![]()
En toen moest ik stofzuigen en opruimen en ik heb me natuurlijk gesneden aan het glas![]()
En dan de uitslag :J
Shetlanders
SANEX Shetlander | Zwartbont, fotogeniek, luxe variant, knap onder het zadel gereden | ruin | 5 stemmen
1e Reserve: SANEX Shetlander | Beetje VD, zwartroan bont, variabel van kleur, veel haar, super aandoenlijk in combi met mijn zoontje van 4 | ruin | 4 stemmen
KWPN / new forest / nrps / zelfde bouw
mariadaboy | Appaloosa | Erg mooi in actie | 5 stemmen
1e reserve:Alicelover | KWPN | niet bang voor natte voeten | 3 stemmen
Haflingers / fjorden
Elvi_Elisa | Haflinger | Dan 3 jaar | Verschillende showtuigen, lange staart kent heel veel vd (waaronder zitten, spaanse pas, flemen etc.) Kan geheel los in de omgeving zowel bij portret als met losgooien (hij kent ook het wachten op commando en kijkt hierbij vrijwel altijd mooi) | 6 stemmen
1e Reserve:PattyEllen | fjord | Lange voorpluk | ruin | 4 stemmen
Paarden met veel behang / Barokke paarden
DonCamillo | PRE | Helemaal spaans gereden, pas,steigeren,piafferen en passageren. Outfit spaans. | Ruin | 9 stemmen
1e reserve:pietiedecy| Fries | voorlopig kroonmerrie / L2 dressuur | merrie | 5 stemmen
Kruisingen
xSammyJo| onbekend |vrijheidsdressuur, leuk kleurtje,fotogeniek | ruin | 9 stemmen
1e reserve: pietiedecy |Welsh x arabier x new forest x .. | 3 jaar / nog niet veel foto's | merrie
welshjes
SANEX | Welsh sectie C | Ster, valkkleur, zeer sterke draf | Merrie | 11 stemmen
1e reserve:SANEX |Welsh sectie B | Zwart Pennymeisjesveulen, gaat helemaal los op grote bal |hengst | 2 stemmen
Hoop dat jullie er blij mee zijn
- ik zal zo een nettere lijst maken
mariadaboy schreef:Het spijt me heel erg maar ik kan helaas niet komen... Er is iets tussen gekomen, ik hoop dat ik hiermee iemand anders blij maak en dat het niet teveel problemen oplevert
Het spijt me heel erg...
SANEX schreef:Even heel wat anders, willen jullie de modellen ook onder zadel of alleen in hun 'blootje?' Ik heb geen knappe hooggeschoolde dressuurruiters voor de pony's, wel aandoenlijke kindertjes waarvan 1 wel knap rijden kan, verwacht alleen geen piafferende shetlander of welsh