Zomer fotomeeting paarden Friesland.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EmmyJoycee

Re: Zomer fotomeeting paarden Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 19:05

Super Rianne! Wie is ghizmo? :')

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 19:11

verkeerde topic :')

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 19:13

Sukkkoooool :')

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:53

Ketly schreef:
Oke, niet lûllig bedoeld, maar ik het niet leuker voor iemand anders dat jij één mee neemt, zodat er een plekje vrij komt? Niet tegenover jou hoor! Maar meer iets voor de organisatie. :Y)

Als ik het aantal stemmen zie, lijkt het mij overduidelijk dat mijn pony's niet net door zijn, maar door meerdere fotografen gekozen zijn. Het gaat er volgens mij om dat de fotografen graag mooie modellen hebben voor hun portfolio.. Ik heb er toevallig meerdere staan die in aanmerking komen. Dus ik laat het zo als het lukt met de trailer. Zo niet, dan laat ik eentje thuis, of ik neem de op reserve staande zwarte welsh mee ( die is smaller, dus past wel samen met shet op mijn ponytrailer) Of het l*llig is weet ik niet, jij hebt ook 2 opgegeven, ben benieuwd of je hetzelfde gedacht had als bij jou beide modellen uitgekozen waren

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:58

SANEX schreef:
Ketly schreef:
Oke, niet lûllig bedoeld, maar ik het niet leuker voor iemand anders dat jij één mee neemt, zodat er een plekje vrij komt? Niet tegenover jou hoor! Maar meer iets voor de organisatie. :Y)

Als ik het aantal stemmen zie, lijkt het mij overduidelijk dat mijn pony's niet net door zijn, maar door meerdere fotografen gekozen zijn. Het gaat er volgens mij om dat de fotografen graag mooie modellen hebben voor hun portfolio.. Ik heb er toevallig meerdere staan die in aanmerking komen. Dus ik laat het zo als het lukt met de trailer. Zo niet, dan laat ik eentje thuis, of ik neem de op reserve staande zwarte welsh mee ( die is smaller, dus past wel samen met shet op mijn ponytrailer) Of het l*llig is weet ik niet, jij hebt ook 2 opgegeven, ben benieuwd of je hetzelfde gedacht had als bij jou beide modellen uitgekozen waren

Maar hoe neem je dan twee mee? En jeutje, wat voel jij je aangevallen zeg.. Ik zeg het toch erg fatsoenlijk? Ik neem er maximaal één mee. Normaal neemt mijn verzorger mijn KWPNer altijd mee en ik mijn kruising, maar ik was nu niet van plan om meerdere mee te nemen. Maar ik zeg wel niks tegen jou, je voelt je helaas héél erg snel aangevallen en wil de vrede wat behouden.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:09

Vrede op aarde :')

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:10

Haha. :Y)

Ik bekijk het ook gewoon praktisch, maar ik zal het wel weer verkeerd zien.. :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:10

*Zwaait met een witte zakdoek. :D

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:52

Nee hoor Ketly ik reageer niet aangevallen, ik leg gewoon even uit hoe het zit qua stemmen e.d en hoe het komt dat ik er dus 2 mee neem. En vervolgens vroeg ik me dus alleen even af hoe jij gereageerd zou hebben als jouw beide modellen uitgekozen waren aangezien jij ook meerdere hebt opgegeven.
Jouw eerste reactie heeft met praktisch niks te maken, je vroeg of het niet l*llig was en of ik eventueel een plekje moest opzeggen voor een ander.
Ik gaf alleen aan dat ik even moet kijken welke en hoe ik ze meeneem i.v.m het eventueel wel of niet passen van de beide pony's op mijn eigen trailer. Ik heb nog een trailer tot beschikking, een grote 2paards, en ik heb meerdere pony's tot beschikking, die dus ook allemaal zijn uitgekozen als eerste model of reserve, dus zoals het nu lijkt neem ik 2 mee, mocht dat nou onverhoopt niet lukken geef ik dat heus tijdig door zodat de volgende dan kan.

Voor mij verder helemaal geen aanval o.i.d, hoeft ook niet over gediscussieëerd te worden, het is de organisatie die het zo geregeld heeft, ik ga daar gewoon in mee en leg dus even mijn sitatie uit n.a.v een opmerking hier

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:55

oliebol, ik zie dit topic te laat! Ik zou ook wel mee willen met mijn hafje....... ;(

Kunnen we de volgende alvast plannen? :o
Laatst bijgewerkt door Kelly_J op 13-05-13 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:56

huh, oliebol? ik typte "sh*t".. hahahaha

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:56

Ik weet niet of ik überhaupt nog zin heb om mee te gaan met deze meeting, mocht Ketly uitvallen.
Toen Mariaboy uitviel was ik de reserve met Walita en nu is het ineens anders? Ik vind het persoonlijk niet netjes om eerst toe te zeggen en dan terug te krabbelen...

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 06:58

Vond ik erg jammer dat je het zo ziet, ik had idd beter de 2 namen bij de reserve kunnen zetten, maar dat had ik destijds gedaan om juist eerst verwarring te verkomen. Achteraf niet zi handig, daarom doen we t dus nu zo:)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 09:12

Als fotograaf wil ik graag beide paarden van Sanex zien. En fotoshoots zijn voornamelijk voor fotograven, dat je als model mee mag is een hele eer in mijn ogen. Als 1 bokker dan toevallig 2 (of 8) paarden heeft die de fotograven graag willen zien dan is dat zo. Sneu voor de modellen die ook graag mee willen, maar helaas draaid het daar niet om bij fotoshoots.

De andere kant van het verhaal snap ik ook hoor, ik heb maar een 'simpele' bruine kwpr'er. En tjah die zijn voor fotograven niet zo intressant, jammer maar wel begrijpelijk.

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:09

Fair schreef:
Vond ik erg jammer dat je het zo ziet, ik had idd beter de 2 namen bij de reserve kunnen zetten, maar dat had ik destijds gedaan om juist eerst verwarring te verkomen. Achteraf niet zi handig, daarom doen we t dus nu zo:)

Ja, maar je zet mijn naam bij reserve in het topic en laat Ketly nu mee gaan. In mijn ogen ben je dan juist onduidelijk bezig. Vind het allemaal wat raar lopen, bijna ongeloofwaardig na dit berichtje...

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:25

Fair schreef:
Sorry, ik ging wat drinken pakken en liet daarbij de pot appelmoes vallen :Y)
En toen moest ik stofzuigen en opruimen en ik heb me natuurlijk gesneden aan het glas :Y)

En dan de uitslag :J

Shetlanders
SANEX Shetlander | Zwartbont, fotogeniek, luxe variant, knap onder het zadel gereden | ruin | 5 stemmen
1e Reserve: SANEX Shetlander | Beetje VD, zwartroan bont, variabel van kleur, veel haar, super aandoenlijk in combi met mijn zoontje van 4 | ruin | 4 stemmen

KWPN / new forest / nrps / zelfde bouw
mariadaboy | Appaloosa | Erg mooi in actie | 5 stemmen
1e reserve:Alicelover | KWPN | niet bang voor natte voeten | 3 stemmen

Haflingers / fjorden
Elvi_Elisa | Haflinger | Dan 3 jaar | Verschillende showtuigen, lange staart kent heel veel vd (waaronder zitten, spaanse pas, flemen etc.) Kan geheel los in de omgeving zowel bij portret als met losgooien (hij kent ook het wachten op commando en kijkt hierbij vrijwel altijd mooi) | 6 stemmen
1e Reserve:PattyEllen | fjord | Lange voorpluk | ruin | 4 stemmen

Paarden met veel behang / Barokke paarden
DonCamillo | PRE | Helemaal spaans gereden, pas,steigeren,piafferen en passageren. Outfit spaans. | Ruin | 9 stemmen
1e reserve:pietiedecy| Fries | voorlopig kroonmerrie / L2 dressuur | merrie | 5 stemmen

Kruisingen
xSammyJo| onbekend |vrijheidsdressuur, leuk kleurtje,fotogeniek | ruin | 9 stemmen
1e reserve: pietiedecy |Welsh x arabier x new forest x .. | 3 jaar / nog niet veel foto's | merrie

welshjes
SANEX | Welsh sectie C | Ster, valkkleur, zeer sterke draf | Merrie | 11 stemmen
1e reserve:SANEX |Welsh sectie B | Zwart Pennymeisjesveulen, gaat helemaal los op grote bal |hengst | 2 stemmen

Hoop dat jullie er blij mee zijn :D

- ik zal zo een nettere lijst maken :j

mariadaboy schreef:
Het spijt me heel erg maar ik kan helaas niet komen... Er is iets tussen gekomen, ik hoop dat ik hiermee iemand anders blij maak en dat het niet teveel problemen oplevert
Het spijt me heel erg...

Ik heb het even terug gezocht. In mijn ogen zou ik dus mee mogen en snap ik de hele situatie niet dat Ketly nu voorrang heeft. Die is bij ons nooit bekend gemaakt als reserve, dan had je dat direct aan moeten geven.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:53

Het is gewoon fout omdat er niet twee reserves bijstonden, die dezelfde punten hadden. Dat had gemoeten bedoeld Fair denk ik te zeggen. Jullie moeten maar bekijken hoe en wat, wil me daar niet in mengen, zou wel erg graag meewillen..

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:26

Ik heb zelf al togegeven dat dat onhandig van mij was, mar kan dat niet terugdraaien :)
En omdat er dus daar 2 mensen dezelfde punten hebben moet daar tussen gekozen worden, dus dat hebben emmy en ik gedaan.
We kunnen deze discussie eeuwen voortzetten, maar dit zijn de feiten :j
Ik vind het ook jammer dat he dan voor de ene partij lastig wordt, daarom hebben emmy en ik het zo besloten :j

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:38

Is het dan niet eerlijker de fotograven opnieuwe te laten stemmen tussen deze 2?

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:48

Even heel wat anders, willen jullie de modellen ook onder zadel of alleen in hun 'blootje?' Ik heb geen knappe hooggeschoolde dressuurruiters voor de pony's, wel aandoenlijke kindertjes waarvan 1 wel knap rijden kan, verwacht alleen geen piafferende shetlander of welsh :D

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:52

SANEX schreef:
Even heel wat anders, willen jullie de modellen ook onder zadel of alleen in hun 'blootje?' Ik heb geen knappe hooggeschoolde dressuurruiters voor de pony's, wel aandoenlijke kindertjes waarvan 1 wel knap rijden kan, verwacht alleen geen piafferende shetlander of welsh :D

Denk dat dat voor de verandering ook wel eens leuk is toch? :Y)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:02

Imo was het het eerlijkst geweest om alicelover mee te laten gaan.
Zij was eerder al benoemd en nu komen jullie met ketly aan.
Misschien is haar paard wat interesanter volgens jullie maar echt fair is het niet.

Of laat beide komen dan is iedereen tevreden 1 paard extra maakt ook niet meer zoveel uit.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:59

Maar er zijn meer reserves met dezelfde punten, dan moeten we zeker alle paarden laten komen?
Dat gaat lastig :n
Eventueel was opnieuw stemmen, maar straks valt er weer eentje af? dan kunnen we blijven stemmen

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:09

Zoals het er nu staat leek het voor mij ook al die tijd duidelijk dat alicelover de eerstvolgende was. Dat dit achteraf verdraait is, is erg jammer. Houd je dan (imo) aan de lijst die als eerste gepubliceerd is dus m.a.w. laat alicelover komen zoals het er al die tijd gestaan heeft :o

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:23

Aangezien ik het eerlijk wil houden, gaan we pbs voor stemmen rond sturen :j hopelijk zijn jullie hier het mee eens!