_Baxter_ met new forest Kevin? Ik zal haar even vragen paardje staat er vlakbij.Ze wil al een tijdje graag een keer mee maar valt telkens net naast de boot.. Dus hopen dat ze kan.
Ik weet nog een ONWIJS gaaf model.. echter is ze niet zo actief hier op bokt!Black Shadow, een zwarte Voice. Rijd ze ZZ-Zwaar mee
Lieees schreef:Wie het eerst komt wie het eerst maalt zou ik zeggen!Ja inderdaad.. Wilde net schrijven dat ze nog niet had gereageerd maar bij deze.. Ze wil mee..
Ik hoorde dat jullie nog modellen zoeken, maar zo te lezen is dat al opgelost.Ik wil toch Travis aanmelden als reserve model http://i1321.photobucket.com/albums/u54 ... 22b46a.jpg
Zo nou ik meld me dus bij deze haha.. Kevin is bijna 19 jaar (17 mei), new forest en donkerbruin van kleur. Foto's:
Ik wil ook wel op de reservelijst. Ik heb tijdelijke een knappe zwarte staan en vind het voor zijn eigenaresse wel leuk om wat mooie foto's te hebben. En aangezien dit op loopafstand is .
Je staat erbij!Lifaya_Lisaa_AnneXxXXiiaaooNnaaAsh_IngvildDesireeKStephzdesignNatassJaReservelijst:1. Okkieenjoy2. Jastiehorse3. _nvds
Jill als je even de reserve lijst quote kom je er ook op! Al zin in damesss? Iemand nog leuke ideeen/suggesties?
Ik heb er nog steeds zin in, krijg van me lieve vriend een nieuwe lens voor me verjaardag 70-300 tamron dus me is happy!
Jammergenoeg moet ik mij afmelden als fotograaf! Ik mag niet van m'n ouders, drukke school periode dan!
Lieees schreef:Je staat erbij!Lifaya_Lisaa_AnneXxXIngvildDesireeKStephzdesignNatassJaNescafeOkkieenjoyJastiehorseReservelijst:1. _nvds