Nog wat van foto's van mij trouwens.

Verkleind, dus kwaliteit kan wat minder zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jenne schreef:Wat zijn die leuk!
Die valfoto's zijn ook geweldig.
Ik vergeet ook foto's te maken als iemand valt, ben dan meer bezig of het wel goed gaat met die persoon.
En dan achteraf balen als het niet ernstig is dat ik niet heb geklikt
Had vandaag de camera mee naar stal, had het nieuwe halstertje voor Kleintje ingevet.
Kom ik op stal is ze zo vreselijk vies, echt uitgebreid liggen rollen in de modder.
Nog maar een keer een poging doen als het weer wat warmer is en wat droger in de paddock.
xMiinh schreef:Im in!
Cynn_x schreef:Ik ook, maar daar moet ik erg mee oppassen.. wil niet alles vol hebben staan. Aangezien het cross-seizoen er ook weer aankomt, en ik dan zo'n 2 tot 3 keer week op het terrein sta te fotograferen.En die clinic dagen zijn het leukst.. en die zijn altijd in het weekend
..
Anoli schreef:Cynn_x schreef:Ik ook, maar daar moet ik erg mee oppassen.. wil niet alles vol hebben staan. Aangezien het cross-seizoen er ook weer aankomt, en ik dan zo'n 2 tot 3 keer week op het terrein sta te fotograferen.En die clinic dagen zijn het leukst.. en die zijn altijd in het weekend
..
Ik heb meer dat ik moet oppassen dat ik niet alles volplan en geen tijd meer over houd om te leren voor mn studie