Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ellepelle27 schreef:De Black Roan New forest hebben jullie niet nodig>Dan kan ik andere afspraken maken
Aukie schreef:Niet heel belangrijk hoor, maar ik zie in het schema staan dat Rafiq een arabier is. Rafiq is een kruising KWPN met New Forest. Hij heeft wel veel arabierentrekjes
Net de staleigenaar nog even gebeld, en hij heeft zat draad en paaltjes
Bellatrix schreef:Cyn jij maakt mooiere foto's dan ik hoor!
suusje26 schreef:Cynn_x; Geweldig dat je zo betrokken bent!
Ik ben nog nooit eerder naar een meeting geweest, maar ik neem aan dat iemand in de gaten houd wanneer je naar een andere fotograaf moet, of gaat het andersom?
Ik was eigenlijk niet van plan om te gaan rijden, is dat heel erg? Losgooien/longeren/zonder zadel is prima, maar echt rijden zat niet in mijn planning.
christaerik schreef:Wij kunnen ook 'smorgens hoor het maakt ons niet zoveel uit.Misschien makkelijker voor paaltjes en draad.
Dit is onze eerste fotomeeting is er nog iets wat ik moet weten? Even een goede wasbeurt zodat hij mooi glimt is wel voldoende toch?
Lindandy schreef:Het lukt mij niet op de foto te kopieren vanaf maps. Voor de locatie: Je rijd de brandsweg in! Alsmaar rechtdoor, op een gegeven moment kom je over een klein spoortje, aantal meter verderop het viaduct over de A28! Dan rijd je door over een wildrooster. Dan parkeer je je auto+eventueel trailer op de 1e parkeerplaats die je tegenkomt met op de rechterhand de zandverstuiving! Daar worden ook de fotoos genomen!