Studiofotomeeting | Mensenmodellen | Aalsmeer | 22 Juli

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sMieke

Re: STUDIOFOTOMEETING | mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 01:51

Oh richard is het mogelijk om op een foto bijv. met light paint vleugels toe te voegen?
Ik kon daarvan geen voorbeeld vinden.
(beeld bijv. mijn lange roze satijnen gala jurk met daaraan bijv. light paint vleugels)
In mijn hoofd zou dat best cool zijn maar weet niet wat de technische mogelijkheden zijn haha

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 06:41

sMieke schreef:
Oh richard is het mogelijk om op een foto bijv. met light paint vleugels toe te voegen?
Ik kon daarvan geen voorbeeld vinden.
(beeld bijv. mijn lange roze satijnen gala jurk met daaraan bijv. light paint vleugels)
In mijn hoofd zou dat best cool zijn maar weet niet wat de technische mogelijkheden zijn haha

Dat moet vast kunnen. :) Heb ook al een auto met lightpainting vleugels gezien. :) Allleen even plaatje zien te vinden van zaklamp die ze er denk ik voor hebben gebruikt. := Zo eentje met van die draaijes er bovenop. :=

Afbeelding

Dat denk ik tenminste. Heeft iemand er mss eeen? :=

Ik moet wss alleen mijn sensor even laten poetsen. := Zag er bij lange sluitertijd, 15 seconden, een stofje op mijn foto zitten. -O- Vanavond de kroeg in met camera wat optredens, morgen een theatervoorstelling fotograferen en ben dit weekend naar vrienden toe. Mss zaterdagmorgen dan even langs de winkel. Rij ik er vandaag even langs of ze hem zaterdagmorgen willen poetsen. :=

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 07:14

Laat ik zon ding nou net hebben! :p
Als ik niet gekozen word geef ik hem wel met noasky mee ;)

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 07:31

Shiit.. Als ik had geweten dat het overdag was.. Ik dacht savonds... In de ochtend kan ik namelijk wel... Avondddienst begint om 2 uur.. Dit is zuur.. :( toch veel plezier gewenst :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 08:14

sMieke schreef:
Laat ik zon ding nou net hebben! :p
Als ik niet gekozen word geef ik hem wel met noasky mee ;)

Top! +:)+

Lief! <3

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 09:00

Jammer, ik kan die dag niet :(
Tenzij jullie in de middag zouden gaan?

*vertrek nu naar Berlijn dus kan niks lezen tot over een paar dagen*

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 10:15

He jammer had er net zoo veel zin in! Als er iemand af zou vallen kan ik sowieso Donderdag is altijd me vrije dag! :)

Rudina

Re: STUDIOFOTOMEETING | mensen *VOL*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 10:24

Wat ik me nu wel af vraag.. Iedere fotograaf komt met zijn eigen merk camera heb je daar wel aansluitingen voor, voor op de flitslampen? Of kan gewoon elk merk bij mij op school gebruikte ze nikon en kon ik bij vele opdrachten me canon weg leggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 10:25

Wauuuw, wat ontzettend gaaf dat ik mee mag, bedankt :) Ga meteen verder aan de brainstorm, haha.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 10:39

LillLady schreef:
Wat ik me nu wel af vraag.. Iedere fotograaf komt met zijn eigen merk camera heb je daar wel aansluitingen voor, voor op de flitslampen? Of kan gewoon elk merk bij mij op school gebruikte ze nikon en kon ik bij vele opdrachten me canon weg leggen.

Als er een triggersetje voor Canon mee gaat kunnen we vast gewoon onze Canons gebruiken. :)

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 10:45

Is wel verstandig Richard! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 10:47

Jeuj :D Ik moet alleen even kijken, zou vandaag een afspraak hebben bij t UWV maar ik ben ziek en wordt waarschijnlijk naar volgende week donderdag verplaatst. Dus even afwachten.

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:06

Als er plaatsjes vrij komen, ik hou me ALTIJD aanbevolen haha!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:20

Met de Nikon D3100 moet het toch gewoon lukken??

morgen duik ik even de bieb in :Y)

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:33

Ik heb ook nog 2 korsetten. Ik pas ze zelf alleen niet meer. De ene is ook niet erg mooi meer, de cups zijn omgebogen. Die andere is wel nog mooi. Maar dat is volgens mij een 75C. Weet niet of iemand dat past?
En ik hoop natuulijk ook dat ik gekozen wordt.

Mocht dat zou zijn, zou ik dan nog met jou mee kunnen rijden Borrie01? Ik ben bereid om benzinekosten te leggen.

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:09

Afbeelding

links het korset/bustier. de rest zijn jurken (achter de rode hangen ook nog 2 zwarte en een blauwe.
mijn roze staat er niet op
*roze*
*roze2*
*zwart latin*

en ik heb nog een jurk die op *deze* lijkt maar dan is de buik ook bloot en de rok korter (heb paar weken bij dit team gezeten.)
de cup is een b en die pas ik niet meer. als er iemand interesse heeft (en ik mag komen) neem ik hem mee anders laat ik hem thuis.

schoenen maat 38/39 : *schoenen*
Laatst bijgewerkt door sMieke op 14-02-13 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 12:17

LillLady schreef:

We hebben sowieso een draadje (waar ik mee werk) die op elke camera past. Maarja, niet draadloos dus. Wel werkbaar :P Ik weet niet hoe het werk als je een triggersetje gebruikt overigens, misschien weet Richard dat dan wel :=

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:20

Dan komt het goed! Triggersetjes zijn heel simpel denk dat het op de zelfde methode gaat als met een draadje alleen dan draadloos zit denk ik een soort van sensor in van je camera naar de flitslamp ben daar niet zo technisch in maar vroeg het me plots af omdat ik bij aanschaf van me studio bijna triggersetje mee kreeg voor verkeerde camera. :)

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 12:24

Citaat:
SELECTIELIJST

DATUM: donderdag 21/02, kortdag maar denk dat het te doen moet zijn!

FOTOGRAFEN
  • Gianti - moodboard
    Gekozen op basis van enthousiasme in het topic, er is een grote wil aanwezig haha :P . Korte tijd in de fotografie, maar een mooi portfolio en ideeën zonder ervaring in studio.
  • Bagheera_206 - moodboard
    Hij zei: ik weet niet of personen zelf op de foto zetten al genoeg is... Dat gaan we meemaken (en straks misschien jou ongelijk geven?) ! :D Heeft zelf studio in huis, maar niet de ruimte. Die ruimte wil ik daarom graag aanbieden om meer mogelijkheden te vinden.
  • hazira - moodboard
    Ook gekozen op basis van enthousiasme en inbreng van ideeën en goede 'accessoires' (hopelijk mag het!). Geen ervaring in studio.
  • WildWings - moodboard
    Ervaring. punt :P Mooi portfolio, ik denk dat je het groepje goed kan aanvullen.
  • borrie01 - moodboard
    Dit was een lastige, omdat je geen zichtbaar portfolio hebt. Ik heb de keuze gemaakt (tussen LillLady en jij) op basis van mooie moodboard en de variatie van ideeën en voorbeelden. Ook omdat LillLady al een portfolio heeft met veel studiofoto's, leek het me juist leuk om jou er bij te hebben :)

*\o/*

RESERVE
  • LillLady - moodboard
  • Milan_lover - ?
  • xMnOn - ?
  • saskiakefie - ?

Sorry guys -O-

En btw: mijn date was leuheukkk <<)
Laatst bijgewerkt door Lipydo op 14-02-13 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 12:27

LillLady schreef:
Dan komt het goed! Triggersetjes zijn heel simpel denk dat het op de zelfde methode gaat als met een draadje alleen dan draadloos zit denk ik een soort van sensor in van je camera naar de flitslamp ben daar niet zo technisch in maar vroeg het me plots af omdat ik bij aanschaf van me studio bijna triggersetje mee kreeg voor verkeerde camera. :)

Haha ja opzich klopt dat, maar deze flisters gaan een beetje anders dan anders. De lampen gaan met een stekker in een hoofd'ding', maar ik neem aan dat die ook een sensoortje heeft.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 13:08

Een triggerset bestaat uit zender en ontvanger. Zender gaat in flitsvoet op camera. Ontvanger gaat in aansluiting van flitser waar je normaal je kabel naar camera in steekt. That's all.

Nikki en ik hebben triggersetje wat met Canon en Nikon werkt. En anders is kabel ook prima. :) Als er tenminste aansluiting op je body zit voor een flitskabel. := Of via converter via kabel die je in je flitsschoentje schuift.

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 13:19

Fijn dat je date leuk was lipydo
Ik ga vanmiddag nog even verder met mijn moodboard,

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 13:29

hey! leuk dat de date geslaagd is! hoop voor je dat het een leuk vervolg heeft ;)
ik ga ook even verder met moodboard en (werk)planning.
misschien dat ik om 13 uur of eerder al kan komen :D (eerste opdracht als zzp'er)

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:38

Oeh dat zou cool zijn Maaike (smieke) als we dan samen uitgekozen worden kunnen we inderdaad mooi samen rijden (en mag je helpen met mijn stof en spulletjes sjouwen hihi dat gaat niet meer zo makkelijk namelijk.. :o )

Super dat je dat geslaagd was lipydo, dat klinkt als een mooi begin van valentijnsdag haha!

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:47

Mochten er nog een hoop fotografen afvallen, wat ik me niet kan voorstellen, wil ik mezelf zeker aanbevolen houden voor de ochtend!! Heb eventueel ook een triggersetje van Nikon. :)

En mocht er een herhaling komen (binnenkort?!) zou ik graag meewillen!!