Ik zit nog heel erg in twijfel, heb een betaalde shoot die wacht tot ik het startsein geef en eigenlijk moet ik mezelf niet opzadelen met heel veel werk. Maar als ik me echt verveel dan laat ik dat in de ochtend nog weten
(op facebook in de groep bokt fotomeetings/bokt fotografen zou je de link van het topic kunnen plaatsen)
SimoneDV
Geplaatst: 29-03-13 18:02
oke is goed dan
heb je misschien een linkje van die fb want die heb ik niet.
Hm balen van die afmeldingen guys! Wat is het plan/idee?
Kan iemand mij nog ffe snel een kopie hier sturen van het adres van het verzamelpunt? en de verzameltijd en is een schema of kijken we gewoon wat we doen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel twijfel ook vanwege alle afmeldingen. jammer..
We verzamelen om half 11 bij metrostation Maashaven. Je zou je auto kunnen parkeren bij de parkeergarage op Zuidplein. Dan is het maar 1 halte met de metro. Weet niet precies hoe het daar zit met parkeren.
Volgens mij was er niet echt een schema, maar gaan we daar beslissen hoe en wat.
Oke, mn moeder zet me waarsch af op de heenweg dus dan kun ik het best naar 'station maashaven' (?) met de auto gaan en van daar uit 1 halte met de metro? En hoe vinden we elkaar? Of is het daar niet zo groot ?
En alleen simone uit dit topic komt van de modellen via bokt? of ook nog andere?
NatassJa
Geplaatst: 30-03-13 22:02
Nee, dan kan ze je beter op Zuidplein afzetten en spreken wij daar gewoon af! Kunnen we samen naar Maashaven.
Er komen 3 modellen van Bokt en 2 met mij mee. Waarvan 1 fotogeniek, de andere heeft wat sturing nodig