Ja die heb ik even voor haar gedaan wat een stomme regel
N0ra
Geplaatst: 07-08-13 18:35
Hooi ja echt stomme regel hihi. Ik heb z'n zin in zondag, vandaag hebben we onze paardjes al mooi geknipt en geschoren hier en daar. Zodat ze mooi op de foto kunnen zondag!
Hoe zit het eigenlijk met het mooi-kijk materiaal voor de paarden? Nemen we allemaal onze eigen kraak zakjes en piepdingen mee of hebben de fotograven hun eigen trucjes?
Ik heb geluidjes op mijn telefoon...meer niet eigenlijk. Ik kan ook moeilijk het paard afleiden en foto's schieten tegelijk. Het is handig als de modellen iemand meenemen die het paard kan afleiden...
Afleiden komt bij die van mij wel goed, die vindt een jas over je hoofd heel interessant haha . Bakje biks is ook altijd handig
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 07-08-13 21:51
Belleblaas heb ik ook nog. Soms helpt een doosje tictacs ook. Of een zweep met een plastic zakje aan het einde. Of een ballon opblazen, feestfluitje etc.
Ideeen genoeg zie ik al. Ik kan kijken wat ik mee kan nemen. Ik vind het best spannend, het is onze eerste foto meeting . Vergeef me als ik iets doms doe haha
Domme dingen doen bestaat niet hoor Als je iets niet weet dan moet je het gewoon vragen
We gaan er een leuke en ontspannende dag van maken, waarbij de modellen en eigenaren, maar ook de fotografen met een fijn gevoel weer naar huis gaan
Dus alsjeblieft, als je iets niet weet, snapt, of het allemaal een beetje spannend vind, MELD DIT GEWOON!! Niks om je voor te schamen, er is altijd wel iemand die wel weet hoe dat zit en het je kan uitleggen
Ik zal voor iedereen het schema uitprinten zodat je ook op de dag zelf weet hoe het doordraai systeem gaat. Ook zal ik herkenningspunten ophangen vlakbij de locatie, zodat je niet bang hoeft te zijn dat je verdwaalt
xliisaa
Geplaatst: 08-08-13 12:47
Ik had wat probleempjes met vervoer maar gelukkig is dat allemaal toch goed gekomen!! Dus ik ben super blij dat ik gewoon nog mee kan hopelijk krijgen we ponylief de trailer in!
Ik neem plastic zakjes mee om af te leiden, op eten kan die een beetje heftig reageren
2 weken geleden had ik ook een meeting (als fotografe) En echt gewoon vragen als je ergens niet uitkomt, we zijn er natuurlijk ook om elkaar te helpen! En zo kom je ook lekker aan de praat met elkaar en als iedereen elkaar helpt krijg je een hele fijne sfeer!
Dino en Farouk zijn van 1 eigenaar en zij heeft geen hulp die mee kan. Hierdoor gaan dino en farouk dus samen op de foto en moeten de 2 groepjes fotografen op dat moment even samen bij de 2 modellen staan.
Dit heb ik al een keer eerder gehad op een meeting en is best te doen