Wat voor setje zal ik doen dan? Ik heb een roze HV Polo setje.Lime groen, Fuchsia, Sky Blue en Bordeaux rood. En nog wel wat Hihih
Hahhaa, jaa jaa, welke setjes ;pvoor mij lekker simpel, showhalstertje & hoofdstelletje & klaar Maar jullie allemaal succes met piekeren, hihi.Nog hééél even en dan mag ik ook eindelijk piekeren !!
En ik hou van roze, alleen ben ik geen fotograaf Als het een beetje mooi weer is hebben jullie geluk, anders komt Jet ook met knalroze deken
ik ga gewoon voor roze Btw,Krijgen we een tijd door hoelaat we er moeten zijn?Of is die al doorgegeven
Ik hou zelf wel van felle kleurtjes.. Maar ik kan mij ook voorstellen dat de andere fotografen voor neutraal gaan.Al vind ik zelf op een zwart-bonte een minder neutraal kleurtje toch beter dan wit, zwart of bruin..
onder neutraal versta ik ook nog wel een mooie bordeaux rode kleur of een donker blauwe verder zijn wit, zwart, bruin tinten allemaal mooi
Blingh schreef:Ik doe beige of bruin denk ik..En kijken of ik westernhoofdstel op de kop kan tikkenIk heb eventueel mijn showhoofdstel te leen, is wel een full.Hier ook met het correcte bit & curbstrap: