Mijne mogen ook op FB, en als je wil mag je me toevoegen en erbij taggen (a) haha, ik zet ze zelf ook op fb. (dus, als je wil: Sophie van Rossem)
Okkieenjoy
Geplaatst: 24-03-13 18:36
Alvast een paar van Cashmere, heb ze ook in gewone kleuren hoor, maar had zin om een beetje te klooien Als het goed is kan je er op klikken en dan krijg je een grotere versie. Photobucket maakt ze jammergenoeg een beetje 'blurry', mail/pb anders maar voor het origineel
Laatst bijgewerkt door Okkieenjoy op 24-03-13 18:42, in het totaal 2 keer bewerkt
Mooie foto's! Ben benieuwd naar de rest. Dodge ligt ook heerlijk te slapen op zijn kussen. Was een geslaagde middag. Verder geef ik natuurlijk toestemming om de foto's hier en op FB te plaatsen
DenK4ever
Geplaatst: 24-03-13 18:44
vivan schreef:
Mijne mogen ook op FB, en als je wil mag je me toevoegen en erbij taggen (a) haha, ik zet ze zelf ook op fb. (dus, als je wil: Sophie van Rossem)
Wat een gave foto's zeg, ik heb wel aan jullie gedacht met dit rot weer!
Luz_ElenaE
Geplaatst: 24-03-13 19:45
O wauw mooie foto van Loecas En de andere foto's ook!! Ik ben echt benieuwd naar de rest. Ik geef ook toestemming om de foto's van Loecas op internet te plaatsen en te verspreiden vind ik wel leuk Ik had me meteen maar even omgekleed zodat mijn vader me meteen kon brengen naar stal (natuurlijk moest loecas per se mee al vielen zijn oogjes echt de hele tijd bijna dicht ) Was wel al lekker moe dat moet je niet doen op mijn engeltje want die heeft weer wat grapjes uitgehaald -.- En nog een zoektocht gehad in de bak naar zijn ijzer
*zucht* nu lekker op de bank met de openhaard aan en Loecas er voor lekker op zijn botje te kluiven