Sita is echt erg mooi op die foto Femke!Ja was leuk en gezellig!!Hahahhaa ja Bodhi was nogal geliefd (onder de mannen... ) Hoop dat die bui van haar snel over is hahahEcht hele lieve foto's van Bodhi!!Ik ga voortaan denk ik maar met model ipv als fotografe
Laatste voor vandaag, ben echt gesloopt dus ga nu mijn bedje opzoeken Morgen een excursie met school haha.
ik ben nu pas thuis van de baby shower van noasky.wat een super leuke foto's! je ziet helemaal niet dat de zon er niet was.die foto van ebby en lieve is echt heeeel mooi!
Mooie foto's Femke! Vooral die van Bodhi!Ik ben klaar met de foto's van vorige week dus nu zijn jullie aan de beurt
Helaas maar 4 van Mits Dacht er veel meer te hebben.Naja, krijg der vast nog wel een keer voor m'n lens Citaat:Mitsie
Amber27 schreef:Hoe kunnen jullie allemaal zulke mooie foto's maken?Een spiegelreflexcamera en heeeel veel oefenen Ik ga even poown rijden en daarna is Sita aan de beurt
Waaaauwww! Ahhhh ik ben er echt heel blij mee Ik kan ze alleen niet op me telefoon opslaan.. Even uitvogelen waarom
Nee ik kan ze op me telefoon echt niet opgeslagen krijgen.. Ik ga het straks nog op de computer proberen :pMijn kleine Scooby doo haha