Ik moet namelijk die zaterdag werken en zondag is dus mijn enige weekend dag. Ik heb het de laatste tijd zo druk dat ik die eigenlijk wel nodig heb. Fotomeeting duurt ook hele ochtend en middag dus vandaar mijn twijfel...
Als ik nog ff ovb kan dan laat ik later nog even weten of ik nu wel of niet ga.
Ik denk dat er wel genoeg fotografen zijn, alleen als jullie nog eentje Willen wil ik ook best als fotograaf mee sta bijna helemaal onderaan bij de modellen, dus wil ook best fotograferen alleen volgens mij is er genoeg en reserve staan is ook niks
Ondanks dat het nog eventjes duurt, was ik al aan het kijken naar vervoer. - Ik zag dat de lijn 51 er naar toe gaat, dus afhankelijk van hoe laat we er moeten zijn, neem ik die. Echter, die bus rijd pas om 10:00 uur en dan zal ik bij een bushokje opgehaald moeten worden? Of is het te lopen? - Een eerdere mogelijkheid is de bus nemen naar Dokkum of Oenkerk en dat iemand mij daar ophaalt. - Een andere mogelijkheid, wat tevens mijn voorkeur heeft, is dat ik met iemand vanuit Leeuwarden mee kan rijden tegen vergoeding van reiskosten. Is dit dus wellicht mogelijk met een van de fotografen hier? - Een laatste mogelijkheid en dat hangt van mijn eigen drukte af, is dat ik fiets. Het is een kleine 20 kilometer en moet in principe lukken. Maar gezien het rouwproces zo'n impact heeft op mijn lichaam, durf ik nu nog niet te zeggen of dat een puik plan is.
Daisyree
Geplaatst: 09-05-13 09:15
Dit is de shoot van 2 juni toch (ben beetje het overzicht kwijt sorry daarvoor. In dat geval (mocht er van mijn kant niets tussenkomen) kun je met mij meerijden Magda. Of het om is weet ik niet. Maar Leeuwarden is hier vlakbij dus die paar minuten/kilometers maken dan ook niet zo heel veel uit. nu eerst dit topic doorspitten of ik hier nu op de lijst stond of niet....
Mooi dat dat waarschijnlijk geregeld is! Vanaf de bushalte is het te lopen, de mensen die met de bus moeten kunnen mij een berichtje sturen, dan kan ik uitleggen waar je moet uitstappen.
We kunnen op zich de tijden aanpassen aan de mensen die met het openbaar vervoer moeten komen. Het is dus nog even kijken hoe en wat met twee groepen, maar desnoods beginnen we dus gewoon wat later, en zou het dus ook wat later op de middag worden.
Dat zou mooi zijn inderdaad! Dan is het even kijken wie dan allemaal met de bus moeten komen inderdaad, wellicht krijgen we diegene ook links en rechts in de auto's gepropt.
Ik zou het niet gaan fietsen als ik jou was, het is een takkeeind en met veel open stukken, dan ben je helemaal kapot tegen de tijd dat je er bent en dan moet ie nog terug... Ik ga wel met de auto, maar er kan niemand met mij meerijden helaas want moet erna nog mij eigen paarden doen. Lijn 51, is een fijne lijn verder, prettige verbinding, alleen wel een rare tijd op zondag.
Als het goed is zou Maessie kijken of ze een weiland kon regelen om te parkeren, maar als dit niet mogelijk blijkt te zijn, zijn er zeker nog andere parkeerplekken.
Wij hebben land naast het bos, wat onder voorbehoud van maaien beschikbaar is daar is ook ruimte genoeg langs de weg en op een weggetje is bij de eysingaweg ingang.