Hmm -1, 0 zonneuren en veel wind. 60% kans op sneeuw in de ochtend en 60% kans op regen in de middag.. Als dit zo blijft, dan kom ik niet Zaterdag (morgen) is het wel goed weer. Hoezo irritant? Hopelijk verschuift dat nog naar zondag..
Ja haha. Echt frustrerend. Het is bij mij nu koud maar wel veel zon en strakblauwe lucht. En de voorspelling morgen is hetzelfde. En dan zondag slaat t om..
Buienradar ziet geen (mot)sneeuw, check weeronline. Daar staat het wel. Erg jammer, maar ik ben bang dat we het toch moeten verzetten. Om nou 3 of 4 uur in die kou op het strand te vertoeven..... volgens mij komen we dan allemaal ziek terug. Plus dat de foto's er misschien niet beter op zullen worden, met die verkleumde gezichtjes
He getsie, jammer hoor Denk niet dat ik nog een andere data kan, heb al veel meetings staan in Maart en mn werk gaat echt in protest als ik nog een dag vrij vraag.
Zijn er nog mensen die wel morgen zouden kunnen? Wellicht is dat een beetje onvriendelijk om te vragen voor de mensen die niet kunnen, maar ik ben benieuwd.. Mag ook in pb!
Oliebollie
Geplaatst: 22-02-13 13:47
Ik zou het erg jammer vinden als het niet doorgaat. Er zijn behoorlijk wat voorbereidingen getroffen bij mij en Amanda en zo waarschijnlijk ook bij de andere modellen. Maar goed, wij hebben een trailer gehuurd dus wij gaan sowieso zondag naar Wassenaar toe. Ik geloof nooit dat die 1 a 2 mm die er misschien gaat vallen precies op ons hoofd valt
Weeronline geeft nog steeds wel neerslag in Wassenaar.... Morgen zou ik eventueel wel kunnen, maar dan moeten we wel snel beslissen ivm de voorbereidingen
Maar is het niet veel fijner om gewoon een nieuwe datum te prikken wat verder naar achteren? Dan hebben we grote kans dat de meesten uit dit topic mee kunnen. En meer kans op mooi weer. Maart, april, ofzo?
Vandaag hadden we hier ook 3 vlokken. En dat terwijl de lucht blauw was. Ik vind het niet erg om te komen, het moet niet de hele tijd zeik regenen, maar voor 3 druppels blijf ik niet weg. Maar ik hoef ook maar een klein half uurtje te rijden
marion82
Geplaatst: 22-02-13 15:19
Ik heb van alle 3 de sites een printscreen gemaakt. Ook weeronline geeft een droge ochtend en 31% kans op lichte of motregen in de middag, dus valt mee.