Ik had graag mee gegaan, maar als ik de weerberichten zie, pas ik liever... Ik lees over "koning winter" komt terug, ik kruip weer me winterhol in.. Haat winter!
Haha nou van mij mag het ook gewoon in de zomer zulk weer zijn als afgelopen dinsdag hoor! Dan kan je gewoon alles doen, geen last van dazen en toch heerlijk weer in het zonnetje. Oke het mag misschien ietjes warmer, als er maar geen stomme beesten komen haha!
Ik zit zelf te denken om het 'loslaten' in een stukje met alleen prikpaaltjes niet te doen. Ik vind het persoonlijk te veel risico en wat ik lees wil ook lang niet iedereen het doen (begrijpelijk). Het is daar ook best druk in het bos, stel je voor dat een paard schrikt en los komt ...
Aan een longe laten lopen kan wel, en dat kan ook over de hindernis
In plaats daarvan zou ik dus die spring foto's en nog iets anders willen doen (waar ik nog over nadenk).
Iets wat in ieder geval eens iets anders gaat opleveren, dus meedenken graag
Wat denken jullie hiervan? (ik wil best tijd in voorbereidingen ed steken om er ook echt wat van te maken dan )
Candor kan iig wel los tussen de paaltjes, mss dat er wel meer zijn. Ik kan iig mijn paaltjes en draad wel meenemen, en Ivonka heeft ze ook. Voor de paarden die het wel kunnen is het wel leuker dan aan de longe denk ik. Ik durf het alleen met AliBaba echt niet aan.
Als de meeting zondag doorgaat, weet ik meteen of Passoa los kan of niet! Ik verwacht trouwens geen problemen
Amandie
Geplaatst: 07-03-13 22:39
Persoonlijk denk ik ook dat Olke achter draadje blijft, ze is zo opgevoed dat ze daar respect voor moet hebben. En als ze dan losbreekt, dan is ze zoo onzeker dat ze toch naar mij toe rent . Ze heeft nog nooit in het bos achter draadjes gestaan, dus dit is wat ik vermoed haha!
En ik ga ook even bedenken of we nog iets anders kunnen doen op dat plekje
Hee, mijn vakantie is heeelaaas toch afgezegd. Ik zou dus wel graag op de reservelijst willen, super jammer dat ik nu 2 leuke dingen moet missen, maarja. Hopen dat er toch nog een plekje over is, vast niet !
EquiPhoto
Geplaatst: 08-03-13 12:58
Ik kom vanaf Arnhem/Westervoort, kan iemand me bij een treinstation oppikken?