Wat betreft de sobere rassen die je hierboven noemt, dat heb ik inderdaad ook gelezen dus dat is geen nieuws voor mij en snap ik ook.
Ik vroeg ook geen reactie op mijn hele voorzichtige berichtje of ik wel mee mocht ja of nee (waar ik dit in mijn achterhoofd had Lara @ [FM] Wild West Indian fotomeeting zondag 9 juni ) ik vroeg meer een reactie of jullie mij (en Maratjesammy) begrijpen!
Maar Maratjesammy bood aan om nu de groep op te halen die bij de parkeerplaats stond te wachten, dus dan is er weer een probleem opgelost en hoefde jij niet te ploeteren. Daar is alleen nog niet op gereageerd. Volgens mij moet het ook geen probleem zijn om indianen/cowgirls tegelijk te laten komen, er zijn fotografen zat dus het moet niet zo moeilijk zijn dit zo in te delen dat er diverse shoots gehouden kunnen worden. (dus indianen alleen, portret, en op een gegeven moment ook groep foto's om zo leuke plaatjes te creeeren, cowboys die achter de indianen gaan en noem maar op)
Misschien zijn er hier andere mensen die je kunnen helpen om een professionele planning te maken.
Lara jij kan wel zeggen dat je notabene van de reserves commentaar krijgt maar verplaats je is in ons. Wij wachten al die tijd geduldig of er iemand uit valt omdat we erg graag mee wilde. Nu is dit het geval ga je ineens alles omgooien omdat wij maar saaie paarden hebben ofzo. Ik heb me opgegeven als cowboy omdat daar niet stond geen haflingers dat stond bij indiaan wel vandaar mijn keuze. Maar hoe er nu tegen ons gedaan word vind ik zo respectloos en onprofessioneel. Daarom meld ik me bij deze af.
Dat berichtje van Maratjesammy is mij helaas ontgaan. Het ging in mijn geval ook alleen om de laatste van Mara en die laatste die jij geplaatst had. En niet om jouw eerdere vraag. Ik doe mijn best alles door te laten gaan zodat het leuk is voor iedereen, ik blijf herhalen dat het leuke paarden zijn maar niet helemaal in het thema passen en dat daarom gekeken wordt naar andere paarden ed., daar wordt compleet overheen gelezen.
Proffessionele planning ? Pardon maar daar beledig je mij toch wel diep. Dit is de zoveelste meeting voor mij, en ik weet iig 1 ding zeker; ik kan best goed plannen. Ik zorg dat ik alles apart uitwerk (portretschema en schema van de dag) waarin ik aparte kleuren gebruik per groep zodat zij direct kunnen zien in het dagschema wanneer de middaggroep begint. Op de dag zelf print ik het voor élke deelnemer uit(model&fotograaf). Tussendoor heb ik voldoende overleg, omdat je soms met paarden te maken heb welke bijv niet zo lang zo goed kunnen poseren. Neem tussendoor altijd expres extra kwartiertjes/halfuurtjes omdat ik uit ervaring weet dat je sowieso uitloop krijgt en op die manier je even laat alsnog klaar bent. (dus bij perfecte aansluiting ben je bijv 14.30 klaar, maar ivm uitloop waarschijnlijk 15.30/16.00, ik houd daar bij voorbaad rekening mee in het maken van mijn schema's)
Ik ben nog nooit op meeting geweest waar een schema beter gemaakt werd dan ikzelf. Vaak is het wat achteraf, niet duidelijk voor mensen wanneer/hoelaat. En op de dag zelf, hoevaak het bij anderen dan wel niet een zooitje is geweest
Ik vind hulp echt geen probleem hoor, maar ben van mening dat dat alleen maar overbodig is.
Wat jammer dat er nu een negatieve sfeer rond deze meeting hangt.
Ik snap het punt van Lara en de andere fotografen, maar ook de standpunten van coentjuh en maratjesammy kan ik ook begrijpen. Ik denk dat ik voor ons allen spreek als het nu op ons overkwam alsof onze paarden niet goed genoeg waren. Ik snap dat dit zo niet bedoeld was. Maar ook ik heb gemist dat er liever amerikaanse rassen werden gezocht.
Lara, fijn dat je zo netjes blijft en dat je op zoek bent naar oplossingen. Eventueel kan ik een stalgenootje vragen of ze tijd en zin heeft om met haar westernarabier mee te komen als jullie daar behoefte aan hebben?
Hopelijk kunnen we tot een oplossing komen van allebei de kanten, het zou zonde zijn als de meeting niet door zou gaan, daar zijn de locatie en ook de modellen te leuk voor
kijenta
Geplaatst: 31-05-13 22:50
Ik ben niet erg actief in dit topic, maar kan én wil nog steeds mee komende zondag, zoals afgesproken
Ik denj dat ik me definitief afmeld. Ik wil graag een week van te voren wel zekerheid hebben, en ik heb niet het ideebdat dit nog wat gaat worden. Ik vind het erg jammer...
Ik ben gisteren de hele dag op meeting geweest, en heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn paard minimaal 3 maanden op rust moet. Even druk geweest dus met het eea..
Ik had voor mijzelf besloten te wachten tot gisteravond 22u op antwoord van 2 modellen. Zou een van hun afzeggen, of hoorde ik niks optijd dan blaasde ik het af.. Baal echt onzettend want ik heb dus niks meer gehoord. Bij deze denk ik dat het beter is om het af te zeggen. Voor mijzelf zet ik op de planning om in maart/april óf oktober voor de herkansing te gaan. Ikzelf zal sowieso komende zondag niet meegaan. Maar mocht iemand anders het stokje willen overnemen is diegene er dus vrij in.
Ik ben gisteren de hele dag op de Loonse en Drunense duinen geweest en toen kregen wij wel te horen dat meetings voortaan van te voren aan het bosbeheer gemeld moeten worden, indien de meeting doorgaat met iemand anders moet dat dus wel even gebeuren.
Jammer lara, maar wel begrijpelijk las net al op facebook over Remie... sterkte daarmee!
Ik wacht nog even af of deze meeting goed over wordt genomen, ga alleen zo lang reizen als ik zeker weet dat het goed georganiseerd blijft en ik er ook echt zeker wat aan heb
Het lijkt me inderdaad een beter idee, een weekje is kort aan om alles te regelen. Op naar een nieuwe datum waar we hopelijk allemaal weer naar uit kunnen kijken.
Wat K van Remie zeg! Hopelijk is hij snel weer de oude. Ik snap dat jij belangrijkere zaken hebt dan meetings. Misschien is het dan inderdaad verstandig om de meeting te verzetten naar een andere datum zodat jij ook gewoon mee kunt. Het is immers jouw meeting.
Haha! Niet te geloven dat de meetings aangemeld moeten worden bij SBB. Er zullen dan ongetwijfeld mensen last hebben gehad van al die meetings en het gemeld hebben? Toch niet dat vrouwtje van Abigayl he?
Het is niet vanwege Remie dat ik t afblaas hoor, ik kan zeker wel mee. Ik ga alleen niet mee. Omdat er dus nog maar 1 van de oorspronkelijke 8 modellen meekan, en verder alleen maar andere rassen die wel leuk zijn, maar niet de scénes nagespeeld kunnen worden waar de meeting voor bedoelt was. Vandaar dat ikzelf iig geen tijd meer er aan ga besteden, omdat het me te veel tijd kost na afloop en ik het materiaal dus niet voor mijn portfolio zou kunnen gebruiken.
Ik snap het helemaal. Ik zal dan eens gaan kijken of ik mijn studiodate met Madelon dan naar 9 juni kan verplaatsen. Nu nog even op zoek naar wat mensenmodellen die voor ons willen poseren.
ik zou eventueel kunnen dan. maar ik weet niet wat voor modellen je zoekt?
daiswees
Geplaatst: 03-06-13 17:31
Bagheera_206 schreef:
Ik snap het helemaal. Ik zal dan eens gaan kijken of ik mijn studiodate met Madelon dan naar 9 juni kan verplaatsen. Nu nog even op zoek naar wat mensenmodellen die voor ons willen poseren.
Laten we dit topic even centraal houden voor deze meeting en het prikken van een nieuwe datum.
Als je vragen hebt over het alternatieve plan B van Madelon en mij stuur mij even berichtje via Bokt of feestboek. Ik heb namelijk nog geen antwoord van Madelon mbt plan B.
kijenta
Geplaatst: 03-06-13 19:52
Jammer dat het niet kan doorgaan, maar wél begrijpelijk! Ik ben benieuwd naar een volgende datum (2de zondag oktober kan ik niet, tenminste als ik nog als model mag meegaan ). En misschien stiekem toch een klein beetje blij, ze voorspellen zondag temperaturen rond 26° en dan is 't echt warm in de zandbak...die spetterende actiefoto's zijn meer iets voor de mildere temperaturen (voor mijn paard dan toch).
Ik hou dit topic in de gaten en wie weet mogen we toch mee als er een nieuwe datum etc is gekozen Ik hou me in ieder geval aanbevolen, heb nu toch al aardig wat spulletjes in huis