Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvettee schreef:Hmm minder, maar paar dagen geleden hadden ze nog 20 graden voorspelt voor dit weekend. Dus er kan nog een hoop veranderen!! Dus duimen!![]()
En een vraagje. Zou iemand me ergens bij een station kunnen oppikken? Dan zou ik diegene heel erg dankbaar zijn
Ilona schreef:MadelonSunny schreef:@Mucho De aankomende 1,5 week veel poetsen en lijnzaad voeren
Ik ben aan het onderhandelen met het weer dus dat mooie weer komt eraan*klopt af
Het is dit weekend toch al?
MadelonSunny schreef:Yvettee schreef:Hmm minder, maar paar dagen geleden hadden ze nog 20 graden voorspelt voor dit weekend. Dus er kan nog een hoop veranderen!! Dus duimen!![]()
En een vraagje. Zou iemand me ergens bij een station kunnen oppikken? Dan zou ik diegene heel erg dankbaar zijn
Hoe reis je? Ik kom langs Utrecht en Amersfoort.
mucho schreef:Had er niet meer op gerekend dat ik mee mocht, maar als jullie het leuk vinden dat er een halve wolbaal langs komt, dan komen we graag!
Tim staat altijd buiten, dus het is echt geen optie om hem te scheren.
Maar hij heeft dan weer als tegenprestatie dat hij gek is op zijn kunsten en die ook graag voor jullie wil doen...
Dus zeg maar of jullie hem willen...
Is toch prima zo'n bolletje wol
(ik heb dat eerlijk gezegd liever dan half geschoren
) mucho schreef:Hi hi, was ook net terug aan het zoeken. Dacht ook huh, 1,5 week?
Ik breng trouwens nog een klein vosje mee. Kan Tim zijn vriendje niet alleen in het land laten.
In de trailer gaat beter...

MadelonSunny schreef:Nee maakt niet uit, moet even de stad in rijden maar weet de weg in Utrecht wel aardig.
Je kan ook naar Arkel komen maar dat is meer dan 2u reizen voor je.
Dat je trouwens helemaal vanuit Limburg naar Kootwijk gaat joh
Dan kijk maar hoeveel dan de reiskosten vanaf Utrecht zijn! Dan delen we die!
Lijkt me leuk op blok!
Yvettee schreef:Hmm minder, maar paar dagen geleden hadden ze nog 20 graden voorspelt voor dit weekend. Dus er kan nog een hoop veranderen!! Dus duimen!![]()
Yvettee schreef:MadelonSunny schreef:Nee maakt niet uit, moet even de stad in rijden maar weet de weg in Utrecht wel aardig.
Je kan ook naar Arkel komen maar dat is meer dan 2u reizen voor je.
Dat je trouwens helemaal vanuit Limburg naar Kootwijk gaat joh
Ik ga overal heen![]()
1,5 week geleden was ik nog in IJmuiden op het strand bij een meeting![]()
Okee superDan kijk maar hoeveel dan de reiskosten vanaf Utrecht zijn! Dan delen we die!
Naja, je kan denk altijd wel met iemand carpoolen want je gaat door het hele land heen