Fotomeeting duin en strand in Zuid Holland?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke datum?

19 januari
3 (6%)
17 februari
17 (36%)
17 maart
26 (56%)

Totaal aantal stemmen: 46

MachoPablo

Re: Fotomeeting duin en strand in Zuid Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:01

Ziezo probleem stal gaat om 9 uur open,;) haha hoe moet ik ooit lade + wassen ken niet tegen zeggen hou je wit :P Hoop dat wat gereged ken worden ~!!:O

Jolijneniris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:15

De dag er voor en dan nachtje in stal ?

Ik haal Jolijn de dag ervoor naar huis :) , omdat wij daar ook 1 stal hebben :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:24

Hij staat gewoon snachts op stal maar de stal gaat 9 uur open ! En altijd als wad dag van te voren gooi deken op krijg die nog voor elkaar vies te worden wit paard!! En dan red nog niet !!
En het is ruim 45 min rijden en laden uuh !! Moeilijk haha en ga niet stressen er voor !

Jolijneniris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:43

Zou je niet aan de eigenaren kunnen vrage of je iets eerder mag komen ? Er zijn tog ook wedstrijd ruiters en dke moeten soms ook vroeg en hoe komen ze anders optijd ? :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:06

Die zelfde dag is er ook wedstrijd haha ;) kom net achter !
Heb al besloten blijf in de ochtend dan zeg ik het af !!
Maar lukt na de middag ga ik wel ! ;)
Ga me niet haasten ;)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:13

Maar je weet toch, dat als er een meeting is, dat dat in de ochtend kan beginnen?

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:20

Ja elke x zit ik in de ochtend terwijl nog aan gaf omdat ver weg is dat beter in de middag kon! En toen zag verzamelen ben alles gaan uit rekenen Hoelaat enzo en toen zat ik zo van oliebol dat gaat niet !! Wit paard ken je geen dag wit houden;) en het is ruim 1 uur rijden betekend half 9 weg dus 8 uur laden,, en 7 uur wassen en hopen dat die optijd droog en aan gezien de stal om 9 uur open gaat ! En wedstrijden zijn is simpelweg niet mogelijk om zo vroeg weg te gaan! Normaal gesproken had ik gezecht van ochtend juist fijn maar dit gaat gewoon simpelweg niet !! Dus vandaar

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:26

Oké. Naja kijken waar Henke mee komt haha.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:38

Wacht gewoon rustig af!
Pas als alles zeker is!! Dan ken veder regelen!! Enz:-)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 02:54

Is het niet verstandiger om 5 fotograven de losgooifoto's te laten schieten van model 1, terwijl de andere 5 de rijfoto's doen van model 2, waarna de fotograven na 10 minuten wisselen van rijfoto's naar losgooi en andersom? mijn pony kan ik echt niet een uur beet blijven houden dan word hij gek..
dus stel:
fotograaf 1 t/m 5 doet model 1 met losgooi foto's
Fotograaf 6 t/m 10 doet model 2 met rijfoto's
10-15 min later:
Fotograaf 1 t/m 5 doet model 1 met rijfoto's
Fotograaf 6 t/m 10 doet model 2 met losgooifoto's

Dan kunnen 1 en 2 evt vertrekken, waarna 3 en 4 op dezelfde manier worden gefotografeerd.
En dan model 5, eventueel zouden er dan zelfs 6 modellen kunnen worden gedaan?

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:26

Hey

Ik heb een klein probleempje..
Ik zou graag naar de meeting komen maar nu is een vriendin van mij zich vergeten op te geven en had ik daar zelf niet meer zo over nagedacht :+ .
Is het mogelijk om alsnog samen naar de meeting te komen? 17 februari of 17 maart, geen voorkeur.
Hoop dat hier misschien mogelijk een oplossing voor is.. desnoods op de reservelijst.
Het gaat om een ruintje, een andalusiër.

groetjes patricia :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:52

Hoop dat snel duidelijkheid komt van de lijst !!! want als mag Gowlon me plek hebben!;) Want ochtend red echt niet ! en denk niet dat iemand wilt ruilen!;)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:56

moonforever schreef:
Hoop dat snel duidelijkheid komt van de lijst !!! want als mag Gowlon me plek hebben!;) Want ochtend red echt niet ! en denk niet dat iemand wilt ruilen!;)

even verduidelijking: mijn vriendin dan.. en dan wil ik zelf kijken of iemand van de ochtendploeg met mijn middagplaats wilt ruilen (of andersom, mijn vriendin vanuit de ochtend met iemand van de middag)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:58

Gowlan schreef:
moonforever schreef:

even verduidelijking: mijn vriendin dan.. en dan wil ik zelf kijken of iemand van de ochtendploeg met mijn middagplaats wilt ruilen (of andersom, mijn vriendin vanuit de ochtend met iemand van de middag)

het viel onder jou naam haha :P
Maar het is nu ook onduidelijk moeten wachten op henke, natajha had lijst gemaakt;)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:18

Ja er word een beetje lastig gedaan helaas..

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:25

Waarom wordt er lastig gedaan??

Zoals ik al zei, moet je die lijst eigenlijk nog helemaal niet serieus nemen. Heb gewoon wat lopen aankloten en voor mezelf ook gekeken hoe de dag een beetje in elkaar zou komen te zitten en hoe we qua tijd zouden uitkomen. Maar heb er bij gezet, mocht Henke hem wíllen gebruiken, mag ze dit uiteraard doen. Dus er is nog helemaal niets zeker.

Heb Henke een berichtje gestuurd dat het misschien fijn is als ze hier wat meer zou reageren en wat meer duidelijkheid brengt.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:15

Hoop maar dat snel duidelijk wordt !!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:58

Het topic is gewoon onduidelijk, wil zeggen dat ik de indelen zeer netjes vind maar het is gewoon vervelend.
Helaas heb ik te horen gekregen van mijn oom dat hij 17 februari niet kan rijden, dus nu ben ik echt afhankelijk van mijn vriendin.
Als zij niet de plaats van moonforever of iemand anders mag opvullen moet ik me afmelden.
Het is wel belangrijk dit te weten omdat ik dan op tijd voor 1 nachtje een stalling moet regelen voor mijn pony.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 01:33

Hoop gewoon duidelijkheid te hebben !! Hoop morgen of over morgen duidelijkheid te hebben !!

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 19:18

Lastig gedaan? Als ik even een dagje niet reageer.... Ik ga kijken wat ik voor jullie kan doen, en nog een keer, Het schema is NIET vast.

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 19:22

moonforever schreef:
Hij staat gewoon snachts op stal maar de stal gaat 9 uur open ! En altijd als wad dag van te voren gooi deken op krijg die nog voor elkaar vies te worden wit paard!! En dan red nog niet !!
En het is ruim 45 min rijden en laden uuh !! Moeilijk haha en ga niet stressen er voor !

Als je geen zekerheid hebt mee te gaan naar een meeting dan moet je jezelf niet aanmelden, je kan altijd in de ochtend geplaatst worden, simple. ;)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:41

xhenkexspons schreef:
moonforever schreef:

Als je geen zekerheid hebt mee te gaan naar een meeting dan moet je jezelf niet aanmelden, je kan altijd in de ochtend geplaatst worden, simple. ;)

Dan ken nooit na meeting, ik ken pas regelen voor vervoer als de tijden heb,, Tijd terug draaien gaat zo moeilijk ;)

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 19:49

moonforever schreef:

xhenkexspons schreef:

moonforever schreef:
Dan ken nooit na meeting, ik ken pas regelen voor vervoer als de tijden heb,, Tijd terug draaien gaat zo moeilijk ;)

Ja maar dan is het toch simpel, je kan je toch niet aanmelden voor een meeting als je weet dat je s'ochtends ingedeeld kan worden.

Jessietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:02

Ik kom van Grobbendonk BE, dus alles wat op mijn weg ligt kan ik stoppen om mensen mee te nemen!

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:03

Misschien is het een idee om de groepjes van fotografen in te delen op wie een reflectiescherm heeft en wie niet? Zodat er in elk groepje 1 reflectiescherm is