Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonforever schreef:Hoop dat snel duidelijkheid komt van de lijst !!! want als mag Gowlon me plek hebben!;) Want ochtend red echt niet ! en denk niet dat iemand wilt ruilen!;)
Gowlan schreef:moonforever schreef:Hoop dat snel duidelijkheid komt van de lijst !!! want als mag Gowlon me plek hebben!;) Want ochtend red echt niet ! en denk niet dat iemand wilt ruilen!;)
even verduidelijking: mijn vriendin dan.. en dan wil ik zelf kijken of iemand van de ochtendploeg met mijn middagplaats wilt ruilen (of andersom, mijn vriendin vanuit de ochtend met iemand van de middag)
moonforever schreef:Hij staat gewoon snachts op stal maar de stal gaat 9 uur open ! En altijd als wad dag van te voren gooi deken op krijg die nog voor elkaar vies te worden wit paard!! En dan red nog niet !!
En het is ruim 45 min rijden en laden uuh !! Moeilijk haha en ga niet stressen er voor !
xhenkexspons schreef:moonforever schreef:Hij staat gewoon snachts op stal maar de stal gaat 9 uur open ! En altijd als wad dag van te voren gooi deken op krijg die nog voor elkaar vies te worden wit paard!! En dan red nog niet !!
En het is ruim 45 min rijden en laden uuh !! Moeilijk haha en ga niet stressen er voor !
Als je geen zekerheid hebt mee te gaan naar een meeting dan moet je jezelf niet aanmelden, je kan altijd in de ochtend geplaatst worden, simple.
moonforever schreef:Hij staat gewoon snachts op stal maar de stal gaat 9 uur open ! En altijd als wad dag van te voren gooi deken op krijg die nog voor elkaar vies te worden wit paard!! En dan red nog niet !!
xhenkexspons schreef:Als je geen zekerheid hebt mee te gaan naar een meeting dan moet je jezelf niet aanmelden, je kan altijd in de ochtend geplaatst worden, simple.
moonforever schreef:Dan ken nooit na meeting, ik ken pas regelen voor vervoer als de tijden heb,, Tijd terug draaien gaat zo moeilijk