Ik zie dat mijn moeder pas om 11 aan de beurt is met choco en daisy. Aangezien ik in het buitenland zit en mijn moeder dus zonder mij komt zal ik doorgeven dat ze rond 0.45 bij het meer moet zijn, anders zit ze een uur te wachten.
Heel veel succes morgen
Anoniem
Geplaatst: 09-06-13 06:58
Neemt er nog iemand ranja/water/drinken en bekertjes mee?
Hanna_94
Geplaatst: 09-06-13 07:02
Daar had ik nou eens helemaal niet aan gedacht, ik zal eens kijken of wij thuis nog grote flessen water hebben + bekertjes.
Anders kan ik nog wel langs het tankstation rijden? Daar zullen ze toch wel ranja en bekertjes hebben? Of heeft iemand anders nog thuis staan?
Hanna_94
Geplaatst: 09-06-13 07:07
Ik heb bekertjes, en 2liter flessen water gevonden Als ik 6liter meeneem, is dit voldoende? Ranja ken ik niet, verkopen ze niet in België denk ik
Anoniem
Geplaatst: 09-06-13 07:10
Ranja is dat spul wat je in het water doet voor een smaakje We zijn met 8 modellen en 6 fotografen? Het is best warm en vooral voor de fotografen een lange dag. Geen idee of dat voldoende is.
Hanna_94
Geplaatst: 09-06-13 07:46
Ik zal nog 4 liter extra meenemen, dan hebben we 10 liter Ik zal maar eens vertrekken, moet nog tanken en is een klein uurtje rijden Tot straks
Vanuit Wintelre moet je niet doorrijden tot de merenweg, maar een stuk ervoor links t bos in. Als je t pad in rijdt zie je een stuk voor je al een slagboom en links een parkeerplaats. Daar moet t toch echt zijn volgens mij
Anoniem
Geplaatst: 09-06-13 09:10
Het is de parkeerplaats bij het grootmeer, schuin tegenover een parkeerplaats waar allemaal hekken staan
Hee dames, mijn pijn heeft helaas aangehouden. Wel wens ik jullie veel plezier vandaag, maak er iets leuks van. De modellen mogen mij nog benaderen voor een keer kosteloos fotograferen. Of ik contacteer jullie binnenkort.
Was gezellig dames (en heren) ! Maar goed dat ik het 2e deel niet kon, zit nu met mijn enkel omhoog Even een vraag, hoeveel foto's per model ? Ik maak een nieuwe facebook pagina aan en zal ze daar dan op zetten.
Ik wil de fotograven die er waren echt super bedanken voor hun tijd! Ben benieuwd naar het resultaat. Zoe is heeeeel erg moe en ligt in een diepe comma, was buiten dat het leuk was ook echt goed voor hem. (en mij) Super bedankt!